مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن واقع در خراسان رضوی از تکمیل شدن ظرفیت بخش کرونا در بیمارستان این شهرستان خبر داد و گفت:موارد مثبت سرپایی کرونا هم در بردسکن رو به افزایش است.

ظرفیت بخش کرونا در بیمارستان بردسکن خراسان رضوی تکمیل شد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی عاقلتر  افزود: هم اکنون  ۱۵ نفر در بخش کرونای بیمارستان بردسکن بستری هستند و این آمار رو به افزایش است

وی با اشاره به این که کمتر از ۳۰ درصد مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند ادامه داد: مردم به شایعات مخرب درباره تزریق واکسن کرونا توجه نکنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن گفت: تازمانی که ۸۵ درصد جامعه هدف، واکسن تزریق نکنند نمی‌توان ویروس کرونا را مدیریت و کنترل کرد.

عاقلتر با اشاره به تزریق بیش از  ۱۱ هزار دوز واکسن کرونا در این شهرستان افزود: جمعیت بالای ۱۸ سال شهرستان بردسکن ۵۵ هزار و ۶۱۹ نفر هستند که برابر جدول زمان بندی اعلام شده هم اکنون ۱۴ درصد این جمعیت واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: از مجموع ۱۱ هزار نفری که سن آنها بیش از ۵۵ سال است هشت هزار نفر نوبت اول واکسن و سه هزار نفر نیز هر ۲ نوبت را دریافت کرده‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن گفت: واکسن کافی در شهرستان وجود دارد و لازم است که تنها افراد جامعه بر اساس جدول زمان بندی برای تزریق واکسن اقدام کنند. 

بردسکن درفاصله ۲۷۳ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

منبع:ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.