همایش یاوران وقف در آستانه سید عباس موسی بن جعفر بجنورد با حضور مسئولان استانی برگزار شد

همایش یاوران وقف در خراسان شمالی برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی در این مراسم گفت: امروزه نیت واقفان در امور خیریه به سمت به روز شدن می رود و ترویج فناوری اطلاعات و تولیدات بهداشتی از نوآوری های وقف است که از ظرفیت های مختلف و مورد نیاز جامعه بهره می برد.
حجت الاسلام عظیم آسوده اظهار داشت: عملیاتی کردن طرح گردشگری نوسازی امامزاده عباس(ع) در ۶۲ هکتار از جمله فعالت های اوقاف در جهت افزایش بهره وری موقوفات است که در حال بررسی و باید تمامی دستگاه ها برای تکمیل این طرح بزرگ همکاری کنند.
اجرای طرح شمیم حسینی اوقاف و امور خیریه را به عنوان خدمتی در راستای تولید ملی و اشتغالزایی دانست و افزود: در قالب این طرح ۲۳ هزار و ۳۴۰ بسته معیشتی از محل نیات واقفان نیک اندیش، ۱۱۲ مورد کمک به هیات های مذهبی، ۳۴۰ هزار  وعده غذای گرم و ۸۰۵ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان توزیع شد.
وی عنوان کرد: همچنین در این مدت سه هزار و ۲۰۵ متر مربع از اماکن مذهبی و رقبه استان بازسازی و بیش از سه هزار متر مربع نیز به مساحت این اماکن افزوده شد.
وی  درپایان با بیان اینکه در این همایش ازدونفراز واقفان استان قدر دانی شد افزود:این واقفان یک باغ و یک واحد مسکونی برای دانش آموزان نیازمند و زندانیان غیر عمد وقف کرده بودند.

انتها ی خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.