طبق آخرین گزارش نرم‌افزار ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با قرمز شدن وضعیت کرونایی شهرستانهای خلیل‌آباد و کاشمر مناطق قرمز در خراسان رضوی به چهار شهرستان افزایش یافت.

مناطق قرمز کرونایی در خراسان رضوی به چهار شهرستان افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین ، از اطلاعات به‌ روز شده سامانه ماسک، در حال حاضر شهرستانهای سبزوار، ششتمد، خلیل‌آباد و کاشمر خراسان رضوی در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند در حالی که پیش از این تعداد شهرستانهای قرمز در خراسان رضوی ۲ شهرستان بود.

در حال حاضر از بین ۳۳ شهرستان خراسان رضوی، ۲ شهرستان خواف و تایباد در وضعیت نارنجی قرار دارند، مشهد و ۱۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر این اساس شهرستانهایی مانند مشهد، تایباد، بینالود، چناران، تربت‌حیدریه، مه ولات، درگز، قوچان، گناباد، نیشابور، کلات، بجستان، بردسکن، داورزن و جوین در وضعیت زرد کرونایی هستند.
بر طبق گزارش نرم‌افزار ماسک، در حال حاضر ۱۰ شهرستان تربت‌جام، باخرز، فریمان، رشتخوار، سرخس، چناران، زاوه، خوشاب، جغتای و صالح آباد در شرایط آبی کرونایی قرار دارند.

طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ظهر روز سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ، ۱۶۰ نفر دیگر گذشته جان خود را بر اثر کرونا از دست دادند و این درحالی است که سه هزار و ۸۱۸ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت های ویژه بیمارستان ها قرار دارند.

همچنین طی این مدت بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۱۰۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و هزار و ۳۴۴ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به پنج میلیون و ۹۴۴ هزار و ۵۹۹ نفر رسید.

در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰۱ شهر در وضعیت زرد و ۱۱۱ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.