کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوای پاییزی در سطح این استان از امروز ۱۶ آبان ماه نسبت به روزهای پیش گرمتر شده و تا انتهای هفته جاری به تدریج افزایش می‌یابد.

دمای هوا در خراسان رضوی رو به افزایش است

به گزارش قدس آنلاین، زهرا آهنگرزاده  افزود: بر این اساس دمای هوا در خراسان رضوی تا روز پنجشنبه هفته جاری بیستم آبان ماه به ۱۸ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

وی ادامه داد: با این حال ماندگاری هوای خنک پاییزی در خراسان رضوی ظرف شبهای آتی تا پایان هفته جاری تداوم دارد.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر همین اساس شنبه شب گذشته هشت شهر خراسان رضوی شامل "مشهد، نیشابور، قوچان، فریمان درگز، کلات و سرخس" واقع در مرکز، شمال و شمال شرق این استان دمای هوای صفر و زیر صفر را تجربه کردند.
وی افزود: امشب نیز احتمال تشکیل مه و کاهش دید در نواحی سردسیر و ارتفاعات خراسان رضوی همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.  

آهنگرزاده  ادامه داد: پیش‌بینی امروز وضعیت هوا در خراسان رضوی نیز بارشهای پراکنده‌ای است که تا اوایل وقت فردا دوشنبه ۱۷ آبان ماه در نقاط مختلف استان ادامه خواهد داشت.  

وی همچنین بیشینه دمای امروز هوای مشهد را ۱۱ درجه سلسیوس پیش‌بینی و بیان کرد: دمای هوای روزانه این کلانشهر که رو به افزایش تدریجی گذاشته امروز نسبت به دیروز ۱۵ آبان ماه یک درجه بیشتر شده است.  

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.