مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: بیش از ۳۸۰۰ چادر میان مناطق زلزله زده در هرمزگان توزیع شد.

بیش از ۳۸۰۰ چادر میان مناطق زلزله زده در هرمزگان توزیع شد

به گزارش قدس آنلاین، مختار سلحشور بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در پی وقوع دو زمین لرزه به قدرت ۶.۳ و ۶.۴ در مقیاس ریشتر حوالی ساعت ۱۶ بیست و سوم آبان ماه در شهرستان بندرعباس حوالی بخش فین تا این لحظه بیش از ۱۵۰ پس لرزه رخ داده که مشتمل بر۳ شهر و ۶۱ روستا متاثر از زلزله هستند.

سلحشور با بیان اینکه بیش از ۱۵۰۰۰ نفر از خدمات اسکان اضطراری استفاده کردند، بیان داشت: تاکنون بیش از ۳۸۰۰ دستگاه چادر و بیش از ۲۵۰۰ تخته موکت و پتو میان زلزله زدگان توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراز ابتدای وقوع زمین لرزه روزانه ۳۶ تیم عملیاتی با ۶۰۰ نفر_روز نیروی عملیاتی و امدادی جمعیت هلال احمر از سراسر استان هرمزگان در مناطق زلزله زده حضور داشته اند.

مدیرعامل هلال احمر هرمزگان اینکه تاکنون ۳۷ دستگاه خودروی سبک و سنگین امدادی و دو فروند بالگرد به منطقه زلزله زده اعزام شده است، تصریح کرد: تاکنون ۶ سورتی پرواز به مناطق متاثر از زلزله انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با اشاره به برپایی اردوگاه اسکان اضطراری در شهر بندرعباس و اسکان ۲۰۰۰ نفر در این اردوگاه، خاطر نشان کرد: روند امداد رسانی و اسکان اضطراری ادامه دارد و تا پایان بحران در کنار هم مردم متاثر از زمین لرزه خواهیم بود.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.