هنوز مردم ماجرای لایو جنجالی بهاره رهنما در ترکیه و اظهارات عجیبش درباره آسایش مالی و رفاه و بیدست و پابودن کسانی که پس از ۳۰ سال کار نتوانند زندگی خوبی داشته باشند را از یاد نبردهاند که رامبد جوان در ویدئویی تبلیغاتی برای رژیم لاغری به مردم توصیه میکند با توجه به افزایش هزینهها و گرانیها، کمتر بخورند!
این ویدئوی تبلیغاتی در صفحه اینستاگرام برنامه خندوانه منتشر شده، صفحهای با بیش از ۲میلیون دنبالکننده که بستر خوبی برای تبلیغات است اما این صفحه که به لطف مردم در اینستاگرام بالا آمده، میتواند هر چیزی را تبلیغ کند بدون اینکه به تبعات و اثرات اجتماعی آن فکر کند؟! در شرایطی که مردم از گرانی نان، برنج و ماکارونی که قوت غالبشان است مینالند، رامبد جوان از گرانی قیمت آدامس شکایت میکند؛ این یعنی گسست واقعی یک هنرمند از مردمش.
این روزها در مقابل انتشار ویدئوی تبلیغاتی رامبد جوان برای رژیم لاغری، بخشی از صحبتهای سوسن پرور در گفتوگو با فریدون جیرانی در شبکههای اجتماعی دست به دست میشود، وقتی سوسن پرور درباره دلایل توفیق سریالهای رضا عطاران میگوید او چطور ارتباطش را با مردم حفظ کرده است و با اینکه میتواند یک زندگی لاکچری داشته باشد، هنوز خودرو شخصی ندارد و با تاکسی و مترو رفت و آمد میکند یا برای خرید نان خودش به نانوایی میرود تا با آدمها و اقشار مختلف مردم در ارتباط باشد چون این در ارتباط بودن تصویری واقعی و درست از مردم به او میدهد تا یک هنرمند جدا از مردمش نباشد برخلاف رامبد جوان یا بهاره رهنما که به لطف مردم دیده شدند و دست و پایی پیدا کردند اما اکنون با به رخ کشیدن ناشیانه متمول بودنشان، نمک به زخم مردم میپاشند.
رامبد جوان در این ویدئو از مردم میخواهد به خورد و خوراک خود توجه کنند و با توجه به افزایش هزینهها رژیم سالم غذایی بگیرند در حالی که رژیمهای غذایی سالم مملو از وعدههای غذایی پر از پروتئین و ویتامین است، مواد غذایی گرانقیمتی که در این شرایط سخت اقتصادی هر کسی از پس تأمین آن برنمیآید. سلبریتیهایی که رفتار و گفتارشان زیر ذرهبین جامعه است چرا به اثرات و تبعات اجتماعی رفتارهای رسانهایشان فکر نمیکنند؟!
نظر شما