رئیس مجمع عمومی سازمان ملل بر ادامه دفاع از حقوق ملت فلسطین و ترغیب جامعه بین المللی برای تضمین حمایت مالی لازم جهت دستیابی آوارگان فلسطینی به کمک‌های کافی تأکید کرد.

تعهد رئیس مجمع عمومی سازمان ملل به ادامه دفاع از حقوق فلسطینی‌ها

به گزارش قدس آنلاین ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی نوشت:

عبدالله شاهد، رئیس مجمع عمومی سازمان ملل در نشست کمیته بین المللی پیگیری حقوق غیرقابل تصرف ملت فلسطین به مناسبت روز جهانی همبستگی با فلسطینی‌ها گفت: من به عنوان رئیس مجمع عمومی و به عنوان فردی که همواره خواهان صلح درسرتاسر خاورمیانه بوده است به دفاع از ملت فلسطین و حقوقشان ادامه خواهم داد.

وی افزود: من امیدوارم که حل و فصل بحران به اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها اجازه دهد تا در کنار هم زندگی کنند. ما با جامعه بین المللی همکاری می‌کنیم تا این مسئله در نهایت واقعی و عملی شود. ما از تلاش آژانس امداد و کار آوارگان فلسطینی"آنروا" جهت فراهم کردن خدمات آموزشی، بهداشتی و اجتماعی حیاتی برای ۵.۶ میلیون آواره فلسطینی در اردن، لبنان، سوریه و اراضی اشغالی قدردانی می‌کنیم.

عبدالله شاهد گفت: آنروا باز هم اموال لازم را برای ادامه عملیات خود تا پایان سال میلادی جاری ندارد و این مسئله کمک‌های این آژانس را در زمینه آموزش جوانان، واکسیناسیون و کمک انسانی در معرض خطر قرار می‌دهد. من جامعه جهانی را به تضمین حمایت مالی کافی برای دستیابی آوارگان فلسطینی به کمک‌های کافی ترغیب می‌کنم. همچنین از جامعه جهانی می‌خواهم برای اقدام جدی در جهت تحقق آرمان‌های ملت فلسطین درباره تشکیل کشور و تعیین سرنوشت و احترام و کرامت تلاش کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.