سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: تا کنون ۱۶ فرماندارشهرستانهای استان تغییر کرده و یا جا بجا شده اند و مابقی فرمانداری های استان هم تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهند شد.

 پرونده تغییر و تحولات فرمانداران خراسان رضوی تا ۲ هفته آینده بسته می شود

به گزارش قدس آنلاین، سید هادی طباطبایی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در حاشیه معرفی فرماندار جدید بردسکن گفت: تا کنون ۱۶ فرماندارشهرستانهای استان تغییر کرده و یا جا بجا شده اند و مابقی فرمانداری های استان هم تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهند شد.

وی افزود: شاخصه های تاکید شده در دولت سیزدهم باید در تک تک مدیران دیده شود. اولین شاخصه باید مردم مداری ، عدالت خواهی ، خدمت بی منت مدیران  به مردم باشد. مسولین  باید دارای اخلاق فردی، اجتماعی و اداری داشته باشند.

طباطبایی در ادامه گفت: انتصاب فرمانداران، انتخاب نیروهای جوان و کارآمد نسبت به نیروهایی که سال‌ها در عرصه مسئولیت حضور داشته‌اند و ممکن است برای انجام کارها خسته باشند، الویت دارد. فرمانداران انتخاب شده نسبت به مشکلات شهرستان حوزه فعالیت خود به خوبی آگاهی دارند و لذا دیگر دستگاه ها وارکان شهرستان، باید فرماندار را برای خدمت بهتر همراهی کنند.

وی ارتباط شایسته فرمانداران را با اصحاب رسانه و مطبوعات مورد تاکید قرارداد و افزود:  همه فرمانداران رسانه را باید امین خود بدانند و دراین راه رسانه ها هم همراهی لازم را با مدیران داشته باشند.

طباطبایی تاکید کرد: فرمانداران با یک رویکرد جهادی از تمام ظرفیت‌های شهرستان تحت مدیریت خود، استان و حتی ظرفیت‌های کشور برای حل مشکلات مردم آن شهرستان استفاده کند.

شایان ذکر است در جلسه شورای اداری شهرستان بردسکن، علی دهقان زاده به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان معرفی شد و از زحمات مجتبی شاکری در طول مدت ۳۱ ماه خدمت به عنوان فرماندار بردسکن تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.