مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی ۹۲ پروژه برق رسانی با اعتباری بیش از ۱۸۲ میلیارد تومان خبر داد.

افتتاح و کلنگ زنی ۹۲ پروژه برق رسانی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش قدس آنلاین، " جمال معتمدی زاده " در حاشیه بازدید از برق رسانی روستای " چِرو " در شهرستان چُرام به رسانه ها گفت: پروژه هایی که در دهه فجر امسال در حوزه برق افتتاح و کلنگ زنی می شود در ۲ بخش خواهد بود که بخش اول مربوط به پروژه هایی با عنوان عمرانی و بخش دوم مربوط به پروژه هایی با عنوان برق رسانی روستایی است.
وی از واگذاری یک هزار نیروگاه خورشیدی ویژه خانوارهای عشایری با اعتباری بیش از یک میلیارد تومان هم خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر این پروژه ها، تلاش خواهیم کرد که این پنل ها بزودی در اختیار عشایر استان قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهمترین عناوین پروژه ها شامل برق رسانی روستایی، احداث، اصلاح، بهینه سازی، کاهش تلفات نرخ انرژی و روشنایی معابر است که تحول زیرساختی مناسبی در صنعت برق استان بهمراه خواهد داشت.
معتمدی زاده، تعداد مشترکین برق در این استان را بیش از ۲۷۵ هزار مشترک عنوان و تصریح کرد: از این تعداد مشترک حدود ۲۱۰ هزار مشترک در شهرها و ۶۰ هزار مشترک در روستاها سکونت دارند.

انتها ی خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.