مدیر سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: اسامی افرادی که از این استان برای سفر به عتبات عالیات عراق پیش ثبت نام کرده بودند اعلام شد.

اعلام اسامی پذیرفته شدگان پیش ثبت نام سفر به عتبات عالیات

به گزارش قدس آناین، جواد شاد  گفت: متقاضیانی که در پیش ثبت نام عتبات عالیات شرکت کرده اند می‌توانند از  امروز دوشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ به سایت پیش ثبت نام مراجعه و با وارد کردن کد رهگیری و کد ملی خود از نتایج قرعه کشی مطلع شوند.

وی افزود: اعزام کاروان‌ها به عتبات عالیات در دوره نوروزی از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا هشت فروردین ماه سال ۱۴۰۱ صورت می‌گیرد.

مدیر سازمان حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: ثبت نام قطعی در کاروانها از ساعت ۱۰ صبح سه شنبه ۱۷ اسفند امسال شروع خواهد شد و پذیرفته شدگان می‌توانند بر اساس اولویت خود به بخش ثبت نام سایت به آدرس http://atabat.haj.ir مراجعه و لینک قطعی کردن ثبت نام را ثبت و یا از طریق دفاتر مجاز خدمات زیارتی کاروان و تاریخ اعزام خود را تعیین کنند.

شاد افزود: قرعه کشی به صورت گروهی انجام و برای هر گروه یک اولویت تعیین شده است.

وی در خصوص زمان بندی ثبت نام قطعی پذیرفته شدگان اظهار کرد: ثبت نام قطعی اولویتهای یک و ۲ ساعت ۱۰ صبح، اولویتهای سه و چهار از ساعت ۱۲ ظهر  و اولویتهای پنج و ۶ از ساعت ۱۴ روز ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ است.

مدیر سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: اولویتهای ذخیره هشت و هفت در صورت عدم تکمیل کاروان‌ها می‌توانند از ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز شنبه ۱۴۰۰/۱۲/۲۱  به همین سایت مراجعه و ثبت نام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.