انتخاب چهاردهم

ارتش رژیم صهیونیستی پس از به شهادت رساندن دو تن از نیروهای سپاه پاسداران در حمله‌ای موشکی در سوریه، اعلام آماده‌باش کرد.

آماده‌باش صهیونیست‌ها در مرزهای شمالی فلسطین از ترس پاسخ ایران

به گزارش قدس آنلاین، مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد، روعی شارون، تحلیلگر نظامی شبکه عبری زبان «کان» اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ احتمالی ایران به حمله موشکی صهیونیست‌ها به حومه دمشق، پایتخت سوریه که به شهادت دو ایرانی منجر شد، در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی به حالت آماده‌باش درآمده است.

شبکه خبری الجزیره نیز به نقل از منابع آگاه صهیونیستی گزارش داد، ارتش رژیم صهیونیستی پس از اعلام خبر کشته شدن دو تن از نیروهای سپاه پاسداران در سوریه، آماده باش خود را اعلام کرد.

این آماده باش پس از آن اعلام شده است که روابط عمومی کل سپاه پاسداران روز گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد رژیم صهیونیستی بی‌شک تاوان جنایت خود در به شهادت‌رساندن دو پاسدار ایرانی مدافع حرم را پرداخت خواهد کرد.

گفتنی است؛ در جریان حمله روز گذشته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حومه شهر دمشق در سوریه، دو تن از نیروهای ایرانی مدافع حرم مرتضی سعید نژاد و احسان کربلایی پور  به شهادت رسیدند. 

این چندین بار است که رژیم صهیونیستی اقدام به بمباران مواضعی در خاک سوریه می‌کند. حملاتی که عمدتا شبانه و از طریق جنگنده‌ صورت می‌گیرد. 

پیش از این نیز  رژیم صهیونیستی در فروردین ۹۷ با حمله به پایگاه هوایی «تی ۴» در حمص سوریه،‌ چند تن از نیروهای ایرانی  از جمله سید عمار موسوی، مهدی لطفی نیاسر و اکبر زوار جنتی را به شهادت رسانده بود. 

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.