معاون توسعه وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از ویژگی های مهم سند تحول توجه به خانواده گرایی است، خانواده دوستی هویت و نشانه و نماد اصلی فرهنگ ایران است.

یکی از ویژگی های مهم سند تحول توجه به خانواده گرایی است

به گزارش قدس آنلاین، سینا کلهر در همایش "دامان" که در سالن اجتماعات استادیوم امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه اختصاص به خانواده ورزشکاران دارد، ما باید به صورت ویژه قدردان آنها باشیم.

معاون توسعه وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه از جهت فرهنگی برای ورزشکاران ما فتوت و جوانمردی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اضافه کرد: این مراسم نمونه ای از فتوت و جوانمردی ورزشکاران است، زیرا قرار است در این مراسم از والدین و همسر ورزشکاران تجلیل شود. 

وی با اشاره به تاکید رییس جمهور بر اهمیت خانواده، یادآور شد: زندگی ورزشکاران شبیه نظامیان است، زیرا آنها به صورت مستمر در اردوهای مختلف تمرینات سخت را برای ‌کسب موفقیت انجام داده اند. 

کلهر گفت: یکی از ویژگی های مهم سند تحول توجه به خانواده گرایی است، خانواده دوستی هویت و نشانه و نماد اصلی فرهنگ ایران است. 

مردم از ورزشکاران و والدین آنها تجلیل می کنند

در ادامه دبیر مجمع عمومی ورزش با بیان اینکه معمولا پس از موفقیت ورزشکاران از آنها تقدیر می شود، گفت: ما تصمیم گرفتیم این بار از طریق ورود مجمع عمومی ورزش به عنوان نهاد مردمی با کمک آستان قدس رضوی از ورزشکاران و والدین آنها تجلیل کنیم. 

کریمی افزود: تمام نهادها از جمله آستان قدس رضوی، شهرداری، رسانه های آستان قدس و ... از برگزاری این مراسم حمایت کرده اند و ما قصد داریم چنین برنامه هایی را همچنان برگزار کنیم.

در این مراسم از والدین و خانواده های ۶ ورزشکار موفق در المپیک و پارالمپیک تجلیل شد، همچنین از کتاب احکام ورزشی نیز با حضور مسئولان برگزار شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.