به گزارش قدس آنلاین، فاطمی امین، وزیر صمت اظهار کرد: سیستم ۱۲۴ کاملا یکپار است یعنی زمانی که تماس گرفته می شود پاسخگو آن را ثبت می کند و وارد سامانه ای به نام سیمبا می شود که در نهایت به سازمان تعزیرات ارسال می شود و روند کاملا الکترونیکی است.
وزیر صمت می گوید: از هفته آینده برگه های نظارت مردمی در ورودی مغازه درج می شود که شهروندان می تواند با استفاده از آن شکایات و نظرات خود را اعلام کنند.
به گفته فاطمی امین با نرم افزار «صمت من» که در روزهای آینده اعلام می شود، شهروندان می توانند گزارشات خود را به طور مستقیم اعلام کنند.
در این نرم افزار علاوه بر گزارشگیری رتبه های واحد صنفی نشان داده می شود که اگر قبلا تخلفی داشته است مشخص می شود. این موضوع هم خود کنترلی و نظارت را بر واحد های صنفی گسترده می کند.
راه ارتباطی ۱۲۴ که قبلا حدود ۷ دقیقه برای برقراری ارتباط طول میکشید اکنون به کمتر از یک دقیقه رسیده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران
نظر شما