به گزارش قدس آنلاین، حسین سعیدی گفت: با توجه به اتمام برگزاری پویش مطالعاتی «آبیها» همزمان با دهه کرامت پویش جدید مطالعاتی برگرفته از کتاب «سیره پیامبر (ص) به روایت امام رضا (ع)» منتشر شده توسط بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی آغاز میشود.
وی افزود: این پویش از دهه کرامت و میلاد حضرت رضا (ع) آغاز و تا دهه ولایت و عید سعید غدیرخم ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل بهنشر (انتشارات آستان قدس رضوی) با بیان اینکه همزمان با میلاد امام رضا (ع) جزییات پویش کتابخوانی اعلام و پوستر آن رونمایی میشود، خاطرنشان کرد: ۸ میلیون تومان جایزه نقدی برای برگزیدگان این مسابقه کتابخوانی در نظر گرفته شده است.
سعیدی یادآور شد: درگاه اینترنتی Behnashr.com و ۳۳ فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی بهنشر در سطح کشور که از این تعداد ۱۷ فروشگاه در شهر مشهد است منبع مسابقه کتابخوانی را عرضه خواهند کرد.
انتشار ۲ اثر جدید از زندهیاد تشکری
مدیرعامل انتشارات بهنشر همچنین از انتشار ۲ اثر جدید از زندهیاد سعید تشکری توسط این انتشارات خبر داد و گفت: کتاب دوم «غریب قریب» در ۵۶۰ صفحه که تابستان ۱۴۰۰ توسط زندهیاد تشکری نگارش شده است، همزمان با دهه کرامت منتشر و در مراسمی با حضور کارشناسان و خانواده آن مرحوم رونمایی خواهد شد.
حسین سعیدی ادامه داد: کتاب «مشکور» نیز به قلم استاد سعید تشکری در بهنشر نهایی و آماده چاپ است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد تشکری گفت: امسال اولین دهه کرامت است که زندهیاد تشکری در میان ما نیست و امیدواریم بتوانیم با ترویج، معرفی و عرضه گسترده آثار منتشر شده ایشان که اکثرا در حوزه رضوی و مشهد مقدس است، نام و یادش را گرامی بداریم.
سعیدی گفت: در تلاشیم جلسات «عصرانه داستان نویسان رضوی در سهشنبههای بهنشر» را ـ که به مدت سه سال و حدود ۱۰۰ جلسه با حضور و دبیری استاد تشکری برگزار و به دلیل کرونا و سپس فوت ایشان تعطیل شد ـ دوباره احیا کنیم.
ارائه تخفیف برای کتابهای رضوی
مدیرعامل انتشارات بهنشر با بیان این که دهه کرامت به نوعی دهه فجر آستان قدس رضوی است و باید پرافتخار گرامی داشته شود، خاطرنشان کرد: در همین راستا برنامهها و اقداماتی در فروشگاههای بهنشر اجرایی میشود از جمله این اقدامات چیدمان ویترینها با عناوین رضوی است.
سعیدی با اشاره به این که آمادهسازی فضا و قفسه و میز مناسب با این ایام در فروشگاهها انجام میشود، گفت: بسته کتابهای ویژه با موضوع رضوی و مجموعه کتب مناسبتی برای مشتریان، سازمانها و نهادها عرضه میشود.
وی خاطرنشان کرد: به سبب استقبال بیشتر و افزایش انگیزه خرید مراجعین، روی تمام عناوین خاص و مرتبط تخفیف اعمال میشود و بن خرید در حد توان بین مخاطبین وفادار و زائران توزیع میشود.
مدیرعامل بهنشر (انتشارات آستان قدس رضوی) همچنین گفت: بستههای محتوایی و اطلاعرسانی آثار رضوی و گفتوگو با مولفان رضوی نیز تهیه شده است که با همکاران رسانههای مختلف در ایام دهه کرامت در فضای مجازی، پایگاههای خبری و خبرگزاریها منتشر میشود.
انتهای پیام/
منبع: فارس
نظر شما