تحولات منطقه

همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد با سعادت امام رضا(ع)، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با حضور در مرکز جامع ارتباطات مردمی این آستان مقدس، به صورت مستقیم پاسخگوی مخاطبان سامانه ۱۳۸ شد.

گفت‌وگوی مستقیم قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با مخاطبان سامانه ۱۳۸
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، مالک رحمتی امروز ضمن بازدید از مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی، شخصا به مدت یک ساعت شنونده مستقیم سوالات زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بود و پاسخ‌های لازم را به آن‌ها ارائه کرد.
در همین راستا با توجه به استقبال زائران و مجاوران از پاسخگویی مستقیم قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی به سوالات آنها، دکتر رحمتی در روز پنجشنبه نیز مجددا با حضور در مرکز سامانه ۱۳۸، پاسخگوی آنها خواهد بود.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی همچنین در بازدید و گفت‌وگو با خادمیاران فعال در سامانه ۱۳۸، از تلاش‌های آنها تقدیر کرد و پاسخگویی به سوالات زائران و مجاوران و کمک به حل مشکلات آنها را یکی از مهم‌ترین عرصه‌های خدمت برشمرد.
لازم به ذکر است، روزانه بیش از ۵۰ نفر در سه شیفت و به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات زائران و مجاوران در حوزه‌های مختلف هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.