ساپینتو فصل را با سیستم فصل گذشته آبی‌ها آغاز کرد و اگر چه در اجرای آرایش ۳-۴-۳ در سه نیمه ناموفق بود؛ اما همه تلاشش را برای اجرای آن به کار گرفت.

استقلال و ساپینتو به دنبال برد سوم

به گزارش قدس آنلاین، هفته چهارم رقابت های لیگ برتر از امروز با برگزاری چهار بازی آغاز می شود که در مهم ترین دیدار نفت مسجد سلیمان میزبان استقلال است.

استقلال پس از شکست مقابل سپاهان در هفته نخست با دو برد متوالی به هفته چهارم رقابت ها رسیده و مسلما کسب سومین برد متوالی می تواند ضمن تداوم حضور آبی ها در رتبه های بالای جدول کار ساپینتو را هم برای هفته های آینده آسان تر کند. هر چند که استقلال از نظر نتیجه گیری عملکرد قابل قبولی داشته؛ اما بی ثباتی در ترکیب و سیستم بازی تا حدودی هواداران این تیم را نگران کرده است.

ساپینتو فصل را با سیستم فصل گذشته آبی‌ها آغاز کرد و اگر چه در اجرای آرایش ۳-۴-۳ در سه نیمه ناموفق بود؛ اما همه تلاشش را برای اجرای آن به کار گرفت؛ اما پس از آن سه سیستم چهار دفاعی را در استقلال امتحان کرد. او در بازی با ملوان و در بین دو نیمه تغییر سیستم داد و با آرایش ۳-۳-۴ بازیکنانش را وارد زمین کرد و توانست ورق بازی را هم برگرداند.

ریکاردو در بازی با مس به سیستم برنده دست نزد و تا دقیقه ۵۵ با همان آرایش ۳-۳-۴ تیمش را هدایت کرد؛ اما پس از موفق نبودن در امر گلزنی با ورود قائدی سیستم آبی‌ها به ۱-۴-۱-۴ تغییر کرد و چند دقیقه بعد با ورود بابایی و رمضانی به جای رضاوند و محبی او سیستم ۲-۴-۴ را امتحان کرد که درنهایت حضور پر تعداد مهاجمان در محوطه جریمه مس کارساز و دفاع چند لایه شاگردان حسین ‌خانی شکسته شد و یامگا توانست گل پیروزی بخش استقلال را به ثمر برساند.

نکته جالب این که ساپینتو در هر سه بازی از همه تعویض‌هایش استفاده کرد و تا این لحظه بیش از ۲۰ بازیکن استقلال وارد زمین شده‌اند. احتمالا امروز حضور مهدی قائدی در ترکیب اصلی یکی از تغییرات ساپینتو خواهد بود و شاید در خط حمله هم یک مهاجم جدید به جای شهباززاده به بازی گرفته شود.در خط میانی نیز به احتمال فراوان زبیر نیک نفس بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت در ترکیب قرار خواهد گرفت تا مهدی مهدی پور شعاع حرکتی بیشتری داشته باشد.

هفته چهارم لیگ برتر؛ امروز

پیکان تهران - نساجی مازندران– ساعت ۱۹
ملوان انزلی - ذوب آهن اصفهان– ساعت ۱۹
مس کرمان - گل گهرسیرجان – ساعت ۱۹:۳۰
نفت مسجد سلیمان - استقلال – ساعت ۲۰:۳۰

فردا

تراکتورتبریز - هوادار تهران – ساعت ۱۸:۳۰
پرسپولیس – صنعت نفت آبادان – ساعت۱۸:۳۰
مس رفسنجان – آلومینیوم اراک– ساعت ۱۹:۳۰
فولاد مبارکه سپاهان - فولادخوزستان– ساعت ۱۹

منبع: خراسان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.