مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به ۱۲۴ پرونده تخلف مرتبط با تولید، فروش و عرضه گوشت مرغ در قزوین رسیدگی شده است.

رسیدگی به ۱۲۴ پرونده تخلف درحوزه تولید مرغ در قزوین

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا حسن‌پور اظهار کرد: نیمه نخست سال جاری به ۱۱۶ فقره تخلف در زمینه عرضه مستقیم گوشت‌مرغ به‌دلیل عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و گران‌فروشی رسیدگی شد و متخلفان به پرداخت بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی افزود: باتوجه به وضعیت بازار و شرایط معیشتی مردم، تعزیرات حکومتی با همکاری دستگاه‌های هم‌سو و متولی در قالب گشت‌های مشترک، نسبت به نظارت بر بازار به‌ویژه کالاهای اساسی‌ترین مانند گوشت‌مرغ اهتمام ویژه دارد.

این مسئول گفت: همچنین در نیمه نخست سال پرونده ۸ مرغداری متخلف مورد بررسی قرار گرفت و متخلفان به‌دلیل عرضه خارج از شبکه و انتقال به‌بیرون استان به‌پرداخت بیش از ۷ میلیارد و ۶۸۲ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده‌اند.

مدیرکل تعزیرات قزوین بیان کرد: مرغداری‌های سطح استان موظف هستند، مقررات و دستورالعمل‌هایی که سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل دامپزشکی و سازمان صمت استان برای کنترل و نظارت بر مرغ اعلام کرده اند، را رعایت کنند و در صورت عدم رعایت مقررات فوق، تعزیرات حکومتی استان بر اساس اختیارات‌ویژه اعطایی سران قوا به پرونده‌های متشکله به سرعت رسیدگی نموده، علاوه بر جریمه نقدی با پلمب واحد تولیدی و نصب پلاکارد با متخلفان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.