۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۷
کد خبر: 820816

مدافع باتجربه مس رفسنجان با پنج گل زده جایگاه محکم‌تری در صدرجدول دارد و می‌تواند به آقای گلی لیگ برتر امیدوار باشد و اولین خارجی تاریخ باشگاه پرسپولیس لقب بگیرد که توانسته به این عنوان درلیگ برتر نائل آید.

لوکادیا، مهاجم پرسپولیس: ۵ گل کافی نیست

مدافع باتجربه مس رفسنجان در دقیقه ۱۷ روی ارسال کرنر سعید صادقی مرتکب خطای هند شد و کوپال ناظمی نقطه پنالتی را نشان داد تا یورگن لوکادیا ستاره سرخپوشان پایتخت با ضربه‌ای دقیق خلاف جهت حامد لک دروازه مس رفسنجان را باز کند و هم جایگاه خود در صدر جدول گلزنان را مستحکم‌تر کند و هم اینکه تیمش را به گل پیروزی در مسابقه با مس رفسنجان برساند.اوحالا با پنج گل زده جایگاه محکم‌تری در صدرجدول دارد و می‌تواند به آقای گلی لیگ برتر امیدوار باشد و اولین خارجی تاریخ باشگاه پرسپولیس لقب بگیرد که توانسته به این عنوان درلیگ برتر نائل آید. صحبت از یورگن لوکادیاست. مهاجم هلندی پرسپولیس که تا پیش از بازی با مس تصوراتی درباره جدایی او از این باشگاه وجود داشت.

تکذیب جدایی
پرسش نخست ما از این بازیکن سیه چرده و بلند بالا نیز درباره همین جدایی خیالی است. آیا لوکادیا عزمی برای رفتن از پرسپولیس دارد؟ او پاسخ این پرسش را این‌گونه می‌دهد:«هیچ صحبت رسمی از طرف من درباره جدایی از پرسپولیس وجود ندارد. این‌ها گمانه‌زنی است و مدیربرنامه‌هایم را درجریان قرار دادم. من به قراردادی که بستم پایبندم و مثل همه بازیکنان فقط توقع دارم باشگاهم مطالباتم را به موقع پرداخت کند تا با خیال راحت درترکیب تیمم بازی کنم».

زدن ۵ گل
لوکادیا پیش از تقابل با مس قول گلزنی داده بود. قولی که جامه عمل پوشاند وبا نواختن یک ضربه پنالتی برخلاف جهت حرکت حامد لک توانست گل ۳ امتیازی با ارزشی را به ثمر برساند. او درباره این گل می‌گوید:« دنبال گلزنی بودم تا ناکامی دوبازی پیش از بازی با مس را جبران کنم. این اتفاق رخ داد. من خیلی خوشحالم اما برای من کافی نیست. می‌خواهم جایگاهم را درصدرجدول گلزنان لیگ برتر ایران محکم‌تر کنم».

آقای گلی
آیا این جمله آخری بدان معناست که یورگن می‌خواهد برای آقای گلی لیگ برتر ایران تلاش کند؟ او برای این پرسش نیز یک پاسخ حرفه‌ای دارد:« کیست که بدش بیاید آقای گل شود؟ لیگ ایران یک لیگ جذاب است که نگاه‌های بسیاری به آن دوخته شده است. لیگ ایران یکی از لیگ‌های خوب منطقه است. شما فوتبالیست‌های با استعدادی دارید و بدست آوردن چنین جایگاهی درلیگ ایران بی ارزش نیست و ارزش بالایی دارد. امیدوارم به این موفقیت برسم، اما به هرحال همه ما موظف‌ایم اول برای قهرمانی تیم خودمان تلاش کنیم».

بازی‌های پیش رو
وی در مورد بازی‌های پیش روی پرسپولیس هم گفت: «برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود همه بازی‌ها مهم است. چند امتیاز خوب را از دست دادیم و باید تلاش کنیم در آینده آن‌ها را جبران کنیم. مقابل تیم ما اکثر تیم‌ها دفاعی بازی می‌کنند و همین کار را برای ما کمی مشکل می‌کند. با این حال تمام تلاش من و بقیه این است که از فرصت‌ها بهترین استفاده را ببریم».

حضور تماشاگران
مهاجم هلندی سرخ‌ها در مورد جای خالی هواداران هم گفت: «جای تماشاگران واقعاً خالی است و دوست داشتیم با تماشاگرانمان به مصاف حریفان برویم.
امیدوارم در بازی‌های پیش رو این اتفاق بیفتد و آن‌ها انرژی مثبتی به ما دهند. قطعاً با حضور آن‌ها قدرت ما مضاعف خواهد شد».

خبرنگار: حمیدرضا عرب

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.