امام جمعه اهل سنت دهستان حصارچه راز و جرگلان گفت: جنایت شیراز به منظور ایجاد بلوا و فتنه مذهبی بین پیروان مذاهب از سوی دشمنان اسلام و ملت شریف ایران طراحی شده باشد.

امام جمعه اهل سنت رازوجرگلان: جنایت شیراز به منظور ایجاد فتنه مذهبی طراحی شده است

محمد آخوند پروانه، امام جمعه اهل سنت دهستان حصارچه راز و جرگلان، اظهار کرد: اقدام ناشایست و حمله افراد شرور و تکفیری به این عزیزان به شدت دل هر مسلمانی را آزار می دهد لذا ما روحانیون اهل سنت، این اقدام را به شدت محکوم می کنیم.

وی گفت: شهادت و زخمی شدن این عزیزان را خدمت مقام معظم رهبری و خانواده های محترمشان تبریک و تسلیت عرض نموده و به سران تکفیری اعلام می داریم اینجا ایران اسلامی، سرزمین وحدت و برادری و اتحاد و یکپارچگی و عزت و رشادت و شهادت طلبی است.

امام جمعه اهل سنت دهستان حصارچه راز و جرگلان افزود: اینجانب ضمن محکوم کردن این توطئه خائنانه و خبیث آن را نشانه گمراهی و ضلالت آشکار مسبب یا مسببان آن می دانم که احتمال دارد به منظور ایجاد بلوا و فتنه مذهبی بین پیروان مذاهب از سوی دشمنان اسلام و ملت شریف ایران طراحی شده باشد.

آخوند پروانه تصریح کرد: در فقه اهل سنت، خون و خونریزی در هیچ شرایطی جایز نیست و تعرض به حریم مطهر و اماکن زیارتی و جسارت و درگیری با زائران بویژه زنان و کودکان از هر نظر و دیدگاهی محکوم است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.