مدیر کل امور مالیاتی استان خراسان رضوی گفت: میزان درآمدهای مالیاتی این استان طی نیمه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه پارسال از رشد ۶۰ درصدی برخوردار است.

درآمدهای مالیاتی خراسان رضوی ۶۰ درصد رشد کرد

به گزارش قدس خراسان آنلاین، احمدرضا مدبرنیا با بیان اینکه میزان درآمدهای مالیاتی این استان طی نیمه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه پارسال از رشد ۶۰ درصدی برخوردار است، اظهار کرد: ۹۵ درصد درآمدهای استان خراسان رضوی از محل مالیات وصول و تامین می‌شود.

مدیر کل امور مالیاتی خراسان رضوی ادامه داد: طی نیمه نخست سال جاری میزان وصول درآمدهای مالیاتی استان خراسان رضوی افزون بر ۷۹ هزار میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال بوده است که ۱٠٠ درصد سهمیه تعیین شده استان برای این مدت است.

وی متذکر شد: این در حالی است که میزان وصول مالیات در مدت مشابه پارسال ۴۹ هزار میلیارد و ۲۷۲ میلیون ریال بود و نشان از رشد چشمگیر این بخش از درآمدها در استان دارد.

مدبرنیا افزایش میزان وصول مالیات در استان خراسان رضوی را از محل مبارزه با فرار مالیاتی و دستیابی به منابع جدید مالیاتی دانست و تصریح کرد: یکی از سیاست‌های مهم این اداره کل، تکریم مودیان مالیاتی، حمایت از تولید و رعایت عدالت مالیاتی است و افزایش وصولی، بدون فشار بر مودیان موجود بوده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.