انتخابات

۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۴:۱۰
کد خبر: 825375

با پایان یافتن فصل اول سریال «آقای قاضی» که در ۴۲ قسمت از شبکه۲ سیما پخش شد، کارگردان این سریال از تولید فصل دوم آن خبر داد.

فصل دوم یک سریال دیدنی کلید می‌خورد

با پایان یافتن فصل اول سریال «آقای قاضی» که در ۴۲ قسمت از شبکه۲ سیما پخش شد، کارگردان این سریال از تولید فصل دوم آن خبر داد و درباره اینکه قصه‌ها در فصل جدید، چه سمت و سویی خواهد داشت به خبرنگار ما گفت: گنجینه‌ای از پرونده‌های مختلف در قوه قضائیه وجود دارد. مواجهه با پرونده‌های قضایی دو نوع است؛ یکی همان شکل مرسوم مواجهه سینمای ایران است که یک آسیب اجتماعی را بزرگ‌نمایی می‌کنند ولی نوع دیگر مواجهه، بیان مسائل و مشکلات مبتلابه بخش زیادی از مردم است که برای آن‌ها راه حل وجود دارد و اگر نسبت به آن موضوع آگاهی در جامعه وجود داشته باشد ممکن است به آن مشکل دچار نشوند.
سجاد مهرگان در ارتباط با پرونده‌هایی که قرار است در فصل دوم به آن‌ها پرداخته شود، توضیح داد: احتمالاً پرونده‌های مربوط به مسائل نوجوانان و دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها خواهد بود زیرا پرونده‌های مربوط به مشکلات فضای مجازی یا مسائل خانوادگی، تحصیلی و کاری متولدان این دو دهه رو به افزایش است و بنا داریم به آن‌ها بپردازیم تا با مسائل حقوقی مربوط به خودشان آشنا شوند.
او با بیان اینکه تنوع پرونده‌ها در فصل دوم بسیار گسترده‌تر است، افزود: در این فصل به موضوعات جنایی و جرایم سازمان‌یافته هم خواهیم پرداخت چون بار دراماتیک بیشتری دارند. علاوه بر این موضوعات و مسائل مشاغل مختلف و صنوف هم از موضوعات فصل جدید سریال آقای قاضی است. مهرگان با اشاره به نگارش فیلم‌نامه فصل دوم خاطرنشان کرد: احتمالاً اتمام نگارش فیلم‌نامه تا دو ماه آینده زمان ببرد و پس از آن وارد مرحله تولید و فیلم‌برداری می‌شویم.

این کارگردان، سریال «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» را یکی از گزینه‌های احتمالی شبکه۲ برای پخش در نوروز دانست و یادآور شد: تعداد قسمت‌های فصل دوم هنوز قطعی نیست ولی شاید بالای ۵۰ قسمت ساخته شود.

او تأکید کرد: بار دراماتیک سریال در فصل دوم بیشتر می‌شود و مخاطب با تعلیق‌ها و غافل‌گیری‌های بیشتری مواجه می‌شود و هدف ما این است که مخاطب در فصل دوم، بیشتر غافلگیر شود.

خبرنگار: کهندل

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.