استاندار خراسان رضوی گفت: هزینه‌های مربوط به پژوهش بخشی از هزینه‌های اجرا است و پژوهش‌های کاربردی هزینه‌های جاری را کم می‌کند.

پژوهش، هزینه‌های اجرایی را کاهش و کیفیت را افزایش می‌دهد

به گزارش قدس خراسان آنلاین، یعقوبعلی نظری امروز شانزدهم آذر در جریان بازدید از نمایشگاه هفته پژوهش در مشهد گفت: براساس اخبار چند روز اخیر از نمایشگاه هفته پژوهش امسال و بازدیدی که تا این لحظه انجام شد، پژوهش‌ها با تکیه بر مسائلی که در استان و کشور در دانشگاه ها، مراکز دانش آموزی، حوزه های علمیه و شرکت های دانش بنیان صورت می‌گیرد که این اقدامات نویدبخش حل مسائل استان است.

وی افزود: ما مجبور هستیم که در عین حالی که اقدامات اجرایی را پیش می‌بریم حتما به موضوعات پژوهشی همزمان توجه کنیم تا سرعت لازم برای حل مسائلی که پیش روی ما قرار می گیرد، به صورت‌ پژوهش محور داشته باشیم.

پژوهش، هزینه‌های اجرایی را کاهش و کیفیت را افزایش می‌دهد

استاندار خراسان رضوی در پایان عنوان کرد: نیازمندی‌ها و هزینه‌های مربوط به پژوهش بخشی از هزینه‌های اجرا است زیرا اگر پژوهش لازم، به موقع، خوب و کاربردی در مسیر کارهای اجرایی داشته باشیم حتما هزینه های جاری و اجرایی ما کاهش پیدا خواهد کرد و زودتر و کیفی‌تر به نتیجه خواهیم رسید، در واقع پژوهش، هزینه‌های اجرایی را کاهش و کیفیت را افزایش می‌دهد.

گفتنی است؛ نمایشگاه هفته پژوهش به همت ستاد هفته پژوهش استان خراسان رضوی با حضور ٧٩ سازمان و موسسه پژوهش محور و دانش بنیان از ١۴ تا ١۶ آذر ماه در محل نمایشگاه های بین المللی مشهد دایر است.


انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.