فرماندار نوشهر گفت: برای اینکه بتوانیم دانش آموزان را مطابق با اصول تعلیم و تربیت اسلامی پرورش دهیم باید تمام مردم و نهادها به آموزش و پرورش کمک کنند.

ضرورت حمایت همه جانبه از نظام تعلیم و تربیت

به گزارش قدس آنلاین، رستم زرودی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نوشهر که در فرمانداری برگزار شد، با اشاره به ضرورت توجه به نظام تعلیم و تربیت، اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم دانش آموزان را مطابق با اصول تعلیم و تربیت اسلامی پرورش دهیم باید تمام مردم و نهادها به آموزش و پرورش کمک کنند.

وی گفت: تعالی جامعه و تربیت فرزندان این مرز و بوم که آماده خدمت برای آینده کشور هستند، از وظایف آموزش و پرورش، به‌عنوان بزرگترین خانواده جامعه است.

وی تصریح کرد: تمام افراد در جامعه با این نهاد سر و کار دارند و معلمان نیز در تربیت و سرنوشت دانش آموزان نقش موثری دارند و بر تمام رفتارها و عملکرد آنها تاثیرگذار هستند.

صفی‌الله درویش رئیس شورای آموزش و پرورش نیز، بزرگترین سرمایه آموزش و پرورش را اعتماد مردم دانست و گفت: نظارت بر مسائل آموزش وپرورش باعث جلب اعتماد بیشتر مردم به نظام تعلیم و تربیت می‌شود.

وی افزود: جلب سرمایه‌های مردمی و مشارکت خیرین از منابع قابل اعتماد و ارزشمند است که با دعوت از خیرین بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش حل می‌شود.

قابل ذکر است، در این جلسه در خصوص تخریب مدرسه شهید سنگاری و ساخت مدرسه جدید، تمهیدات برگزاری کنکور، جابه‌جایی مدرسه سلطان محمدی و پیام دانش، طرح عقب نشینی میدان هفت تیر، ساخت مدرسه شهدای نارنج بن بحث و بررسی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.