به گزارش قدس آنلاین، محمود رضا کبیری با اشاره به راهاندازی سامانه ارتباطی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار کرد: شهروندان تهرانی میتوانند در بستر پیامرسانهای داخلی و از طریق شماره ۰۹۹۱۵۱۰۴۰۰۰ با شورا در ارتباط باشند.
معاون ارتباطات و امور بینالملل اداره کل اداری و اجرایی شورای شهر تهران با بیان اینکه از سکوهای داخلی استفاده کردیم تا بتوانیم با مردم در ارتباط باشیم، یادآور شد: این ارتباط صرفاً بیان انتقادات و شکایات نیست و از مسیر پیامرسانهای داخلی، امور مردم را پیگیری میکنیم؛ به گونهای که مردم به جای مراجعه به ساختمان شورای شهر، درخواستهای خود را در فضای مجازی ارسال میکنند و ما پیگیری و پاسخدهی را دنبال میکنیم.
وی همچنین تصریح کرد: این اقدام در واقع تحقق دولت الکترونیک است و در حال حاضر با برقراری ارتباط با مردم از مسیر پیامرسانهای داخلی، امنیت سکوها و روند امور را نیز خودمان تأمین میکنیم.
کبیری با اشاره به استقبال قابل توجه شهروندان از طرح «شهروند پرسشگر، شورای شهر پاسخگو»، خاطرنشان کرد: پیامهای زیادی در طول چند روز گذشته که این سامانه راهاندازی شده، به دست ما رسیده و در حال حاضر نیز نامهها در حال ارسال است.
وی تأکید کرد: پیش بینی ما این است که تا سالهای آینده اجرای این طرح و بسط و گسترش آن به شهرداری و دیگر بخشها، ۱۰ درصد ترافیک ساعات پیک و به دنبال آن آلودگی هوا را کاهش دهد؛ اگر بتوانیم این طرح را در سطح شهر اجرا کنیم، قدم بسیار مهمی در راستای تحقق آرمان شهر خواهد بود.
معاون ارتباطات و امور بینالملل اداره کل اداری و اجرایی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه ما موظف هستیم که فضا را برای شهروندان فراهم کنیم، گفت: فعلاً در مراحل ابتدایی کار هستیم و نتایج آن به تدریج اعلام خواهد شد.
بنا براعلام سایت شهر، وی در پایان یادآور شد: شورا ۲۱ عضو و ۶ کمیسیون دارد که درخواستهای مرتبط با این بخشها از سوی ما پیگیری و نتایج بارگذاری میشود و امور متفرقه مرتبط به شهرداری را نیز به ۱۳۷ پلاس ارسال میکنیم.
نظر شما