نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: پیام این راهپیمایی برای استکبار این است که آنها کور خوانده اند که می توانند با ایجاد تفرقه ملت ما را به زانو در آورند، ملت ما پشت سر رهبر و در راستای آرمان های مقدس حرکت می‌کند.

دری نجف آبادی: استکبار کور خوانده که بتواند ملت ایران را به زانو درآورد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ۲۲ بهمن در حاشیه مراسم راهپیمایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیام این راهپیمایی با عظمت برای ملت این است که همه تا آخر ایستاده‌ایم و راه امام راحل و رهبری را با قدرت ادامه می دهیم و برای پیشرفت کشور آماده تلاش و مجاهدت هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: پیام این راهپیمایی برای استکبار نیز این است که آنها کور خوانده اند که می توانند با ایجاد تفرقه ملت ما را به زانو در آورند، ملت ما پشت سر رهبر و در راستای آرمان های مقدس حرکت می‌کند.

دری نجف آبادی بیان کرد: مسئولین باید خدمت صادقانه و تلاش مجاهدانه و وعده های صادقانه و عمل حکیمانه و خردمندانه به وعده ها و تدبیر خردمندانه در عرصه بین المللی و منطقه ای و داخلی داشته باشند، در مقابل صهیونیسم و استکبار و داعش بایستند و در داخل با همراهی ملت شریف، برای پیشرفت و تامین عدالت و مبارزه با فساد تلاش کنند.

مهمترین وطیفه مسئولین قدرشناسی از مردم است

فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی نیز اظهار کرد: امروز یکی از مهمترین اوراق کتاب تاریخ قطور اسلام به دست امام راحل و با مجاهدت مبارزان انقلاب اسلامی نوشته شد و یکی از مستبدترین و فاسدترین سلسله های پادشاهی که حکومتی کودتایی و وابسته به بیگانگان بود، سرنگون شد.

وی افزود: حضور گسترده مردم در صفوف بهم فشرده پیام اقتدار را به جهان صادر می کند و نشان می دهد که انقلاب اسلامی در میانه دهه پنجم از حیات خود و در چهلواره دوم خود شرایطی مقتدرتر از دهه های آغازین دارد.

استاندار مرکزی تاکید کرد: مهمترین وطیفه مسئولین قدرشناسی از مردم است که با وجود پاره ای از مشکلات پای نظام هستند و بهترین های خود را تقدیم این نظام و انقلاب کرده اند، مسئولین باید بدون وقفه و تعطیلی برای پیشرفت کشور تلاش کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.