سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: برنامه خودمان را برای حضور در جام جهانی به فدراسیون ارائه کرده ام و اگر قرار بر ادامه همکاری باشد طبق همان برنامه پیش خواهیم رفت.

ارمغانی: اگر بمانم کارهای زیادی در بسکتبال خواهیم داشت

به گزارش قدس آنلاین، سعید ارمغانی در واکنش به این سوال که روند برنامه‌های تیم ملی بعد از بازی با ژاپن چگونه پیش رفت، بیان کرد: بعد از دیداری که با ژاپن داشتیم، راهی هنگ‌کنگ شدیم و در اولین اقدام با مرور فیلم‌های بازی با بازیکنان در مورد اشتباهاتی که داشتیم صحبت کردیم.

وی یادآور شد: کار با وزنه و تمرین سبک را در دستور کار قرار دادیم و سعی کردیم بیشتر روی مسائل ذهنی کار کنیم. عیب و ایرادهای خودمان را بررسی کردیم تا تیم برای بازی با چین آماده شود.

سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: در بازی برابر چین خیلی خوب کار را شروع کردیم و با اجرای برنامه‌های از قبل تعیین‌شده روند خوبی را طی کردیم.

ارمغانی در پاسخ به این سوال که آیا اطلاع بازیکنان از نتیجه دیدار هم زمان قزاقستان و استرالیا باعث شد برد را با باخت عوض کنیم، تاکید کرد: در حین بازی اجازه ندادیم بازیکنان از نتیجه قزاقستان و استرالیا مطلع شوند؛ اما از نظر فیزیکی خسته شدیم و چین از نظر قد و فیزیک بدنی بهتر از ما بود و بیشتر هم توانست از نیمکت خود استفاده کند. واقعیت این است که بازیکنان ما خسته شدند؛ اما بازی خوبی را شاهد بودیم.

وی در خصوص شرایط آینده تیم ملی هم گفت: از قبل برنامه‌ای به فدراسیون ارائه کرده بودم و باید دید در ادامه چه خواهد شد. اگر در ادامه مسیر در خدمت تیم ملی باشم طبق برنامه‌ای که داده‌ام، کار خواهیم کرد. ما بازیکنان جوان و خوبی داریم و باید با تمرینات و حضور در مسابقات مختلف تجربه بیشتری کسب کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.