به گزارش قدس آنلاین به نقل از راشاتودی، مراکز ارائه خدمات گارانتی اپل در روسیه اعلام کردند که این شرکت آمریکایی، ارائه خدمات گارانتی به محصولات خود در روسیه را متوقف کرده است. البته این مسئله مربوط به دستگاههای آیپاد و مکبوک است و گارانتی گوشیهای آیفون، ساعتهای اپل و ایرپادها همچنان پابرجاست.
اپل به شرکتهای ارائهدهنده خدمات گارانتی خود در روسیه گفته که دارندگان کامپیوترها و تبلتهای اپل که با مشکل مواجه میشوند، باید محصول خود را پس داده و پول آن را دریافت کنند.
البته مشکل اینجاست که معمولا مراکز ارائه خدمات، خودشان مشکلات را ارزیابی میکنند و سپس درباره پس دادن پول مشتری تصمیم میگیرند.
در ماه فوریه، روزنامه ایزوستیا، گزارش داد که شرکتهای ارائهدهنده خدمات شرکت اپل در روسیه تعمیر دستگاههایی که در خارج از روسیه خریداری شدهاند را متوقف کردهاند. البته شرکت ریاستور که بزرگترین ارائهدهنده خدمات فروشگاهی و پس از فروش اپل در روسیه به شمار میرود به خبرگزاری ریانووستی اعلام کرده که اطلاعی درباره دستور اپل درمورد توقف ارائه خدمات گارانتی ندارد و همچنان درحال انجام تمام تعهدات خود در قبال مشتریان است.
نظر شما