تهران- ایرنا- گروهی از فلسطینی‌ها در سرزمین‌های اشغالی به خیابان‌ها آمده و مخالفت خود را با جنایت امروز رژیم صهیونیستی علیه جنین و حمایت از اسرای فلسطینی اعلام کردند.

فلسطینی‌ها در محکومیت جنایت صهیونیست‌ها علیه جنین به خیابان‌ها آمدند
به گزارش قدس آنلاین از خبرگزاری "سما" فلسطین، راهپیمایی تمام نوار غزه را دربر گرفته است.

این راهپیمایی برای پیروزی اسرای فلسطین و همبستگی با شهدای امروز جنین انجام گرفته است.

شهر طولکرم فلسطین نیز امشب صحنه راهپیمایی گسترده در محکومیت جنایت اخیر صهیونیست‌ها در جنین و حمایت از اسرای فلسطینی و همبستگی با شهدای امروز بود.

شمار زیادی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) به شهر جنین در کرانه باختری حمله کردند که با مقاومت نیروهای مقاومت فلسطین مواجه شدند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در این درگیری‌ها، ۵ نفر از فلسطینیان به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و ده‌ها نفر دیگر مجروح شدند.

در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن، عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر بشدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.