انتخابات

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر از آغاز اجرای طرح ملی کالابرگ الکترونیکی در سطح این استان خبر داد و گفت: در این راستا یارانه مورد نیاز کالابرگ الکترونیکی تامین شده است.

طرح کالابرگ الکترونیکی در بوشهر آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین،  علی باستین ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به تامین کالاهای اساسی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در استان اظهار داشت: کالاهای اساسی تامین در انبارهای مورد نظر ذخیره شده است.

وی با اشاره به فعال شدن گشت‌های نظارتی و بازرسی در استان گفت: برای رفاه مردم و کنترل قیمت‌ها گشت‌های نظارتی در استان با مشارکت دستگاه‌های ذیربط راه‌اندازی شده و با متخلفان برخورد قاطع می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر از آغاز اجرای طرح ملی کالابرگ الکترونیکی در سطح این استان خبر داد و گفت: در این راستا یارانه مورد نیاز کالابرگ الکترونیکی تامین شده است.

باستین با بیان اینکه یارانه کالا برگ الکترونیکی به‌زودی در کارت‌های بانکی سرپرست خانوارها واریز می‌شود اضافه کرد: تعدادی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و کوچک استان مجهز به بارکدخوان و متصل به سامانه شده‌اند و پذیرای شهروندان در سراسر استان هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر هم با بیان اینکه با اجرای این طرح جامعه هدف می‌توانند برای خرید ۱۰ قلم کالای اساسی مشمول طرح ملی کالابرگ الکترونیک استفاده کنند ، خاطر نشان کرد: در صورت استفاده از این مزیت به میزان اعتبار استفاده شده از یارانه ماه بعد خانوار کسر و مابقی به صورت نقدی در زمان مقرر به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود

مصدق کشاورزی با بیان اینکه این طرح کاملاً اختیاری است اضافه کرد: اگر کسی نخواهد از یارانه خود در طرح ملی کالابرگ الکترونیک استفاده کند می‌تواند به‌صورت نقدی برداشت کند.

وی شیر، پنیر، ماست، روغن، برنج، مرغ، تخم‌مرغ، ماکارونی، قند و شکر را ۱۰ قلم کالای اساسی مشمول این طرح دانست و بیان کرد: هر سرپرست خانوار به اندازه تعداد اعضای خانوار خود تا سقف یارانه نقدی می‌تواند از کالاهای مذکور خریداری کند که مانند خریدهای معمولی با کارت بانکی انجام می‌گیرد، بخشی از یارانه کالا از محل اعتبار حساب یارانه و مابقی از حساب بانکی سرپرست خانوار کسر می‌شود و روز ۲۰ هر ماه باقیمانده اعتبار به حساب سرپرست واریز می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر خاطرنشان کرد: خانوارهایی که یارانه دریافت می‌کنند جهت مشاهده میزان اعتبار و فروشگاه‌های مشمول طرح ملی کالابرگ الکترونیک با تلفن همراه سرپرست خانوار، کد دستوری #۲۸*۷۸۸* شماره‌گیری و یا به درگاه اینترنتی سامانه شبکه ملی اعتبار مراجعه کنند.

کشاورزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر توضیح داد: فروشندگان صنوف خواربار، لبنیات، پروتئین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی مصرف، می‌توانند با مراجعه به نرم افزار «بازار» و «مایکت» یا از طریق درگاه الکترونیکی shoma.sfara.ir نسبت به نصب برنامه کاربردی «شما» و ثبت‌نام و به فروشندگان مجاز در این طرح ملحق شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.