۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
کد خبر: 862854

عضو مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قم از احداث ۱۱۵ کلاس درس با مساحتی بیش از ۱۲ هزار متر مربع در ۱۴۰۱ خبرداد و گفت: در ساخت کلاس‌ها و مدارس خیرساز علاوه بر همت خیرین، شاهد مشارکت مطلوب مسئولان بوده‌ایم.

ساخت ۱۱۵ کلاس درس به همت خیرین در استان قم

 به گزارش قدس آنلاین، نیکوکاران و خیرین مدرسه‌سازان استان قم شب گذشته طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و به میزبانی اداره‌کل نوسازی مدارس بر سر سفره افطار گردهم آمدند.

در این مراسم احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، ابراهیم معتمدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم، مجید متین فر معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم، ناصر علایی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان قم، نرگس نیازمند عضو شورای اسلامی شهر و همچنین احمدرضا اجتهادی مدیرکل سازمان نوسازی مدارس استان حضور داشتند.

ابوالفضل هندویان عضو مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان طی سخنانی اظهار کرد: خیرین نیاز به تشکر و تکریم ندارند و با دل و جان کار می کنند و در صحنه می مانند.

وی ادامه داد: ۱۱۵ کلاس درس با مساحتی بیش از ۱۲ هزار مترمربع در سال گذشته به همت خیرین در استان قم ساخته شده است.

عضو مجمع خیرین مدرسه ساز استان قم افزود: همت خیرین مدرسه‌ساز با پشتیبانی پشت صحنه مسئولان قم در استانداری، شهرداری، سازمان نوسازی و دیگر سازمان ها و نهادها همراه است که جای تقدیر دارد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که کارهای خیر توسط خود خیرین و در زمان حیات آنان به سرانجام برسد تا نام نیک آنان‌ برای همیشه به یادگار بماند.

هندویان تصریح کرد: خیرین باید همواره در کار خیر پیشقدم باشند و تا زنده هستند دست از تلاش و کوشش بر ندارند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.