رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با ادامه روند افزایش ابتلا به کرونا، شمار بستری شدگان مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۴ درصد افزایش یافته است.

شمار بستری شدگان مبتلا به کرونا در خراسان رضوی ۲۴ درصد افزایش یافته است

به گزارش قدس خراسان، محمد پهلوان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۶ نفر در استان خراسان رضوی بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته‌اند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: از این تعداد فوتی ناشی از کرونا ۱۲ نفر مربوط به مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته یک مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در خراسان رضوی ثبت و گزارش شده است که آن هم مربوط به مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده است.

پهلوان گفت: با ادامه روند افزایش ابتلا به کرونا، شمار بستری شدگان مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۴ درصد افزایش یافته است و از ۲۰۲ نفر در یکم فروردین به ۲۵۱ نفر در ۱۹ فروردین ماه رسیده است.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی و در بیمارستان های استان بستری شدند که از این تعداد ۴۱ بیمار در بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحت مداوا قرار دارند.

وی اظهار کرد: هم اینک ۴۷ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند که سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد ۳۸ بیمار است.

پهلوان افزود: به مردم توصیه می‌شود برای کاهش و قطع انتقال چرخه این بیماری در سطح جامعه، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در نخستین فرصت برای دریافت دز یادآور واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون کووید۱۹ مراجعه کنند تا از ورود به موج جدید کرونا و پیامدهای آن جلوگیری شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.