مسجد مقدس جمکران با ویژه‌برنامه‌های متنوع همچون توسل به حریم کبریا، کمیل عارفانه و ویژه‌برنامه سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع) در نخستین روزهای ماه شوال میزبان منتظران می‌شود.

عزاداری منتظران در سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع)

مسجد مقدس جمکران در نخستین هفته از ماه اردیبهشت ماه که با هفته نخست ماه شوال نیز همزمان شده با برنامه های متنوع میزبان منتظران و مهدی‌باوران می شود.

بنابر این گزارش، سه شنبه، ۵ اردیبهشت ماه مراسم توسل به حریم کبریا از ساعت ۲۰ با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شحیطاط و توسل‌خوانی سیدمهدی میرداماد در میعاد منتظران برگزار می شود.

در ادامه برنامه های هفته جاری مسجد مقدس جمکران پنجشنبه، ۷ اردیبهشت ماه از ساعت میزبان مراسم کمیل عارفانه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرشاد و قرائت دعای کمیل با نوای حاج حمید عسکری است.

علاوه بر این، مراسم ندبه انتظار صبح جمعه، هشتم اردیبهشت ماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین جوشقانیان و ندبه خوانی حاج سیدعلی حسینی نژاد در میعاد منتظران برگزار و همزمان از شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه استانی قم پخش می شود.

همچنین، قرائت صلوات ضراب اصفهانی در ساعت ۱۶ روز جمعه و قرائت زیارت آل‌یس پس از نماز و عشاء نیز از برنامه های مسجد جمکران در هفته جاری است.

ویژه‌برنامه سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین صدر و مرثیه‌خوانی سیدجواد میرجعفری نیز جمعه شب، ۸ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

همچنین، مراسم روضه خوانی و سینه زنی ظهر روز شنبه، ۹ اردیبهشت ماه با نوای حاج علی بهنام در میعاد منتظران برپا خواهد شد.

گفتنی است، شنبه شب و در شام سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع) مراسم روضه خوانی با نوای کربلایی محمد حیدری در مسجد مقدس جمکران برپا می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.