والنتین کاستیانوس، مهاجم آرژانتینی خیرونا، در عرض ۶۰ دقیقه مقابل رئال مادرید پوکر کرد.

آرژانتینی گمنام یک تنه تیم کارلتو را له کرد/کاری که مسی هم با رئال نکرده بود

در شرایطی که رئال مادرید خود را آماده کسب یک پیروزی آسان مقابل خیرونا کرده بود، مهاجم آرژانتینی حریف بلایی سر این تیم آورد که حتی لیونل مسی هم مشابه آن را نتوانسته بود انجام دهد؛ پوکر در عرض یک ساعت!

1857167

والنتین کاستیانوس نقش اول شب شوک خیرونا به رئال مادرید لقب گرفت. او ۲ گل در نیمه اول وارد دروازه این تیم کرد و در ۱۵ دقیقه نخست نیمه دوم هم ۲ گل دیگر زد تا در عرض یک ساعت مقابل مدافع عنوان قهرمانی لالیگا پوکر کند.

این مهاجم آرژانتینی که در ۲۷ بازی تنها ۷ گل برای خیرونا به ثمر رسانده بود، امشب بهترین کیفیت ممکن خود را ارائه کرد و مقابل چشمان ستاره‌های بزرگی چون وینیسیوس جونیور و کریم بنزما ۴ گل به ثمر رساند؛ کاری که از سال ۱۹۴۷ تا کنون هیچ مهاجمی نتوانسته بود در لالیگا مقابل رئال انجامش دهد. او حالا اولین بازیکنی است که در قرن بیست و یکم در لالیگا مقابل کهکشانی‌ها پوکر می‌کند.

اما کاستیانوس کیست؟ شاید برایتان جالب باشد که بدانید او اولین فصل حضور خود در فوتبال اروپا را پشت سر می‌گذارد. والنتین کاستیانوس فوتبال خود را در آکادمی جوانان دانشگاه شیلی آغاز کرد و طی دو فصل اخیر در لیگ امریکا حضور داشت. او بعد از 124 بازی و زدن 58 گل برای نیویورک سیتی اف سی به صورت قرضی تا پایان فصل راهی خیرونا شد و باید در جولای 2023 دوباره به آمریکا برگردد. اما با چنین نمایشی باید منتظر ماند و دید مقصد آینده این بازیکن آیا تغییر خواهد کرد یا خیر. او به حدی خونسرد و با اعتماد به نفس مقابل ستاره‌های رئال درخشید و گل زد که قطعا نظر خیلی از باشگاه‌های اروپایی را به خود جلب کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.