اجلاس اکو

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از برقراری بیش از ۳۳۰هزار تماس مردمی با مرکز ارتباط با مشتریان(۱۲۲) خبر داد و گفت: در سال گذشته با افزایش ۱۳ درصدی تماس مردمی با مرکز ارتباطات مواجه بودیم.

افزایش ۱۳ درصدی تماس مردم استان مرکزی با شرکت آب و فاضلاب/ اعلام حوادث در خطوط انتقال در صدر تماس ها

مهدی حسینی پور در گفتگو با خبرنگار قدس با بیان اینکه بیش از ۱۵۱ هزار مورد تماس توسط اپراتورهای مرکز و مابقی توسط سامانه گویا ، پاسخ داده شده است افزود: بیشترین موضوعاتی که در تماس با سامانه ۱۲۲ از سوی مشتریان مطرح شده است ، اعلام حوادث در خطوط انتقال ، شبکه توزیع و انشعابات آب و حوادث کیفی آب و حوادث فاضلاب می باشد.

 قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اظهار داشت : در حال حاضر در بخش آب ۱۲ امور ، ۳۳ شهر و ۸۵۴ روستا و در بخش فاضلاب نیز ۸ شهر و دو روستا به مرکز ارتباط با مشتریان ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی متصل هستند.

وی ادامه داد : همچنین از مجموع تماس ها ، ورود به منوی پرداخت غیر حضوری صورتحساب بیش از ۱۴ هزارمورد و شنیدن پیغام قطع آب، ضبط پیغام وامور مشترکین توسط مشترک هم بیش از ۴۵ هزار مورد  در  سال ۱۴۰۱ ثبت شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.