به گزارش قدس آنلاین، سود خالص این شرکت برای سه ماه اول سال ۴.۱۳ میلیارد یوان(۵۹۶.۵۶ میلیون دلار) بود که ۴۱۰.۹ درصد نسبت به ۸۰۸.۴۱ میلیون یوان در سال گذشته افزایش یافت. درآمد این شرکت نیز ۷۹.۸ درصد افزایش یافت و به ۱۲۰.۱۷ میلیارد یوان رسید.
بر اساس تحلیل ها از دادههای انجمن خودروسازان چین، این شرکت در سه ماهه اول سال جاری در چین از خودروهای با برند فولکسواگن پیشی گرفت.
این شرکت در سال ۲۰۲۲ بیش از ۱.۸۶ میلیون دستگاه خودرو فروخت که بیشتر در چین بودند، همچنین با ارائه تخفیف برای برخی از برندهای خود در ماه مارس به جمع برندهای چینی در جنگ قیمتی تسلا پیوست.
کاهش قیمتها باعث کاهش درآمد خودروسازان شده است و تسلا ۲۴ درصد کاهش درآمد خالص سه ماهه اول را گزارش کرده است.
نظر شما