بعد از یک هفته امروز مهلت نام‌نویسی در انتخابات ریاست هیات فوتبال خراسان رضوی به پایان رسید و ١۵ نفر در این انتخابات ثبت‌نام کردند و در این میان هم ورزشی ها و هم چهره های سیاسی شورای شهر ثبت نام کردند.

چهره‌های ورزشی و سیاسی آمدند

به گزارش قدس خراسان، بعد از یک هفته روز شنبه مهلت نام‌نویسی در انتخابات ریاست هیات فوتبال خراسان رضوی به پایان رسید و ١۵ نفر در این انتخابات ثبت‌نام کردند. 

شنبه روز شلوغ هیات فوتبال بود و کسانی که قصد حضور در انتخابات را داشتند تا ساعات پایانی مهلت انتخابات ریاست هیات فوتبال خراسان رضوی با حضور در هیات فوتبال این استان اقدام به ثبت‌نام کردند. 

هم ورزشی‌ها آمدند و هم چهره‌های سیاسی شورای شهر مشهد و البته بازاریان و دانشگاهیان و نظامی‌ها هم نام خود را ثبت کردند، در نهایت احسان اصولی رئیس فعلی هیات فوتبال خراسان، محسن ترکی و محسن قهرمانی پیشکسوتان داوری فوتبال، محمود قربانیار رئیس اداره ورزش و جوانان چناران، مهدی ناصحی و سیدحسین علوی مقدم از اعضای شورای شهر مشهد، حسین پیمانی زاد عضو هیات مدیره دانشگاه آزاد مشهد، حسین پروانه حسینی رئیس انجمن فوتبال کارگری، جعفر قدیری رئیس سابق اداره ورزش و جوانان کیش، محمدرضا رضوی راد رئیس هیات مدیره جایگاه داران سی ان جی مشهد، علی رضا اعلمی رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش خراسان، محمد آخوندی دبیرکمیسیون ایثارگران شورای شهر، احمدمظاهری سرشت بازنشسته اوقاف، علی رضا ارزانی ممقانی رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار و علیرضا فرهادی نژادمسئول و نماینده حقوقی انتظامی مشهد مقدس توانستند در این رقابت شرکت کنند.

مهدی، ناصحی در حاشیه نام نویسی انتخابات ریاست هیات فوتبال خراسان رضوی در گفتگو با قدس خراسان اظهار کرد: حضور چهره‌های مختلف با زمینه‌های متنوع فکری می‌تواند کمک کند، فوتبال استان بعد از یک انتخاب درست به جایگاه خودش در عرصه ملی و باشگاهی برگردد.

عضور شورای شهر مشهد با بیان اینکه خراسان رضوی سابقه درخشانی در عرصه فوتبال داشت اما متاسفانه امروز شرایطش مناسب نیست، افزود: مخالف ورود افراد سیاسی به فوتبال نیستم ولی افرادی که ورود پیدا می‌کنند باید سوابق ورزشی متناسب را هم داشته باشند و با محیط آشنا باشند، به شخصه سابقه ورزشی‌ام کم نیست، افرادی که دسترسی به جایگاه مدیریتی دارند می‌توانند کمک کنند که جایگاه فوتبال ارتقا پیدا کند.

وی با بیان اینکه معتقدم یک شخصیت صرفا فوتبالی که نتواند ارتباطاتش را برقرار کند مناسب استان و فوتبال ما نیست، خاطرنشان کرد: امیدوارم تغییراتی که اتفاق می افتاد صرفا سیاسی نباشد و به نفع فوتبال باشد.

محسن قهرمانی، داور برجسته خراسان رضوی که یکی از داوطلبان ریاست هیات فوتبال خراسان رضوی بود نیز در گفت‌وگو با قدس خراسان با بیان اینکه تنها آرزوی من این است که ورزشی‌های خراسان رضوی به آن حقی که باید برسند، برسند گفت: امیدوارم شخصی که برای ریاست هیات فوتبال خراسان رضوی انتخاب می‌شود حرف‌هایی که می‌زند در طی ۴ سال دروغ‌نمایی نباشد.

محسن ترکی، داور بین‌المللی خراسان رضوی که در ساعات پایانی مهلت ثبت‌نام ریاست هیات فوتبال خراسان رضوی به این هیات مراجعه کرد در گفتگو با قدس خراسان ما اظهار کرد: ورود سیاسیون به فوتبال منع قانونی ندارد اما اگر سیاسیون بخواهند در کنار ورزش به جایی برسند ما با این مخالف هستیم چون بیشتر سیاسیون در ورزش به دنبال شهرت هستند. 

حرف و حدیث‌ها درباره اساسنامه انتخابات بسیار است و باید منتظر ماند تا  فدراسیون فوتبال تایید صلاحیت‌ها را اعلام کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.