۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
کد خبر: 871162

سرمربی اسبق تیم ملی و مربی اسبق پرسپولیس، اتهام عجیبی به ریکاردو ساپینتو زده که به احتمال زیاد واکنش تند آبی‌های پایتخت را به دنبال خواهد داشت.

اتهام عجیب ابراهیمی به ساپینتو

به گزارش قدس آنلاین، ریکاردو ساپینتو روز جنجالی‌ای را جلوی صنعت نفت تجربه کرد و درگیری لفظی او با امید خالدی‌فر و علی فیروزی، بازیکن و سرپرست صنعت نفت، از دید دوربین‌ها دور نماند تا سوژه جدیدی برای انتقاد از این مربی به شدت هیجانی و برون‌گرا، پیدا شود و در اولین انتقاد، عبدالله ویسی، هم در مصاحبه بعد از بازی و هم در یک گفت و گوی تلویزیونی – که ساعاتی بعد از این بازی برگزار شد – از رفتار سرمربی استقلال، ایراد بگیرد.

اما جدیدترین منتقد ساپینتو، کسی نیست جز ناصر ابراهیمی که به خاطر سابقه همکاری‌اش با علی پروین ، اظهارنظر او درباره ساپینتو می‌تواند با حواشی زیادی روبه‌رو باشد.

ابراهیمی در آخرین مصاحبه خود ضمن تعریف و تمجید از بیژن طاهری مدیر تیم استقلال؛ نظر متفاوتی درباره سرمربی پرتغالی آبی‌ها داشته و به او اتهام عجیبی زده است.

صحبتهای او در گفت و گو با یک سایت خبری را بخوانید: رفتاری که از ساپینتو دیدم را در 50 سالی که در فوتبال مربیگری یا سرپرستی کرده‌انم، ندیده‌ام. او با مربیان و سرپرست‌های تیم‌های مقابل و داور بازی درگیر می‌شود، حتی آخر بازی سمت داوران می‌رود و دیده شده آب دهان پرتاب می‌کند.

بخش آخر صحبتهای ابراهیمی، موضوعی نیست که استقلالی‌ها به سادگی از کنار آن بگذرند و به احتمال زیاد باید منتظر اقدام حقوقی باشگاه استقلال درباره سرمربی اسبق تیم ملی باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.