همزمان با آغاز سی‌ و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و به ‌منظور حمایت از کتاب و کتابخوانی، خانه کتاب و ادبیات ایران فراخوان جایزه دانش‌آموزی هوادار کتاب را منتشر کرد.

جایزه دانش‌آموزی «هوادار کتاب» فراخوان داد

به گزارش قدس آنلاین، فراخوان جایزه دانش‌آموزی هوادار کتاب در ۲ بخش حضوری و مجازی از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران منتشر شد.

در بخش حضوری‌ خردسالان تا ۶ سال و همچنین شرکت‌کنندگان ۶ تا ۱۲ سال می‌توانند نقاشی‌های خود با موضوع کتاب را در سالن شبستان به غرفه «کوشک کتاب» یا در سالن «کتاب بازی» به غرفه کارنامه نشر کودک تحویل دهند. 

شرکت‌کنندگان در این بخش باید روی برگه نقاشی نام و نام خانوادگی، نام مدرسه، استان محل سکونت و در پشت برگه شماره همراه، نشانی منزل و نام کاربری برنامه شاد خود را بنویسند.

در بخش مجازی نیز علاقه‌مندان می‌توانند یک عکس به همراه کتاب از حضور خود در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تهیه کرده و در مدت برپایی نمایشگاه (۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱) در برنامه شاد به نشانی havaadaarketab۳۴@ ارسال کنند.

شرکت‌کنندگان در این بخش باید در زمان ارسال عکس، نام و نام خانوادگی، نام مدرسه، استان محل سکونت، شماره همراه و نام کاربری شاد خود را بنویسند.

جایزه دانش‌آموزی «هوادار کتاب» فراخوان داد

اسامی برندگان این مسابقه روزانه اعلام می‌شود و در پایان نمایشگاه جوایز برگزیدگان ارسال خواهد شد. گفتنی است به برگزیدگان بخش‌های مختلف به قید قرعه جوایزی مانند کتاب شعر و داستان و لوازم‌التحریر اهدا می‌شود.

نشانی کانال هوادار کتاب در سی‌ و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پیام‌رسان‌ها: havaadaarketab@

سی‌ و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی‌است» ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار می‌شود.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.