سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت:­برای من جای تعجب دارد تیمی که هر ۴ سال یکبار قهرمانی آسیا دارد چرا باید دغدغه بودجه برای اعزام داشته باشد

سرمربی والیبال نشسته: قهرمان المپیک هستیم اما بخاطر پول بلاتکلیف شده ایم

به گزارش قدس آنلاین هادی رضایی افزود: با توجه به اینکه قهرمانی آسیا قراراست برگزار شود یک اردوی مشترک به درخواست تیم ملی والیبال نشسته قزاقستان در ایران برگزار کردیم که تمام هزینه‌های این اردو را قزاق‌ها خودشان پرداخت کردند و چند بازی تدارکاتی هم با آن‌ها برگزار کردیم.
تیم قزاقستان یکی از مدعیان مسابقات قهرمانی آسیاست و با توجه به تحولاتی که در تیم ملی داریم و تیم جوانی را تشکیل دادیم به این بازی‌های تدارکاتی نیاز داشتیم. بچه‌های ما با این بازی‌ها میتوانند خودشان را محک بزنند. این اردوی مشترک از ۱۵ اردیبهشت شروع شد و ۲۳ اردیبهشت تمام می‌شود ۹ روز اردوی مشترک و ۵ بازی تدارکاتی در دستور کار ما بود.
وی افزود: این اردوبرای دو تیم خوب بود و هردوتیم اهداف خاصی را دنبال می‌کردند. آن‌ها هدفشان کسب سهمیه و هدف ما این بود که جوانانمان را در کنار باتجربه‌ها محک بزنیم و ببینیم چقدر انگیزه دارند، چون هر قدر تمرین کنیم جای بازی تدارکاتی را نمی‌گیرد.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در خصوص اولین رویداد پیش روی تیم ملی اظهارداشت: هر ۴ سال یکبار قهرمانی آسیا برگزار می‌شود که ۱۸ تیرماه در شهر آستانه قزاقستان برگزار می‌شود این ورودی پارالمپیک پاریس هم محسوب می‌شود ما با ۵۰ درصد قدرت دراین مسابقات حضور پیدا می‌کنیم البته اگر اعزام شویم، چون ما مشکل مالی داریم و قبل از هر چیز باید مشکل مالی رو شکست بدهیم. متاسفانه تیم قهرمان پارالمپیک و رنکینگ یک دنیا دغدغه بودجه برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا دارد که ان هم ۴ سال یکبار انجام میشود.
رضایی اظهارداشت: فدراسیون تمام تلاشش را برای این اعزام انجام داد، ولی گرانی بلیت هواپیما و گرانی ارز مشکلات زیادی را برای ما به وجود آورده است. مثلا یک بلیت برای آستانه قبلا اگر ۲۰ میلیون تومان بوده الان ۷۰ میلیون تومان شده است.

وی خاطر نشان کرد: ما برای بازی‌های پاراآسیایی هر ماه یک مرحله اردو داریم که مرحله بعدی اردوها را اواسط خرداد برگزار خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.