میزان منتقدان آقای مدیرکل روز به روز بیشتر می‌شود اما در کمال ناباوری هاشمی جواهری به جای اصلاح فضای مدیریتی حاکم بر ورزش استان ترجیح می‌دهد به سفر برود تا شاید حال و هوایش عوض شود! 

سقوط آزاد!

 خیلی ها بر این باور بودند حال ورزش خراسان رضوی در سال 1402 نسبت به سال قبل بهتر خواهد شد اما زمزمه کنار کشیدن تنها تیم لیگ برتری والیبال استان به دلیل عدم حمایت کافی از سوی مسوولان ورزشی استان نشان داد همانند سال 1401 درب روی همان پاشنه می چرخد و انگار قرار نیست اوضاع رو به زوال ورزش خراسان بهبود یابد.

میزان منتقدان آقای مدیرکل روز به روز بیشتر می‌شود اما در کمال ناباوری هاشمی جواهری به جای اصلاح فضای مدیریتی حاکم بر ورزش استان ترجیح می‌دهد به سفر برود تا شاید حال و هوایش عوض شود! 

اما تداوم شرایط کنونی می‌تواند یک چالش اجتماعی بزرگ را برای استان خراسان رضوی به ارمغان بیاورد،امروز پیر و جوان حتی آنهایی که به شدت معتقد بودند با حضور یک مدیر ورزشی ورزش استان خراسان از رکود خارج خواهد شد و دوباره احیا می شود به این یقین رسیدند که با نسخه تجویز شده از سوی جواهری نه تنها اتفاقی خاص در ورزش استان روی نخواهد داد بلکه چهره ورزش این استان منزوی تر از قبل خواهد شد.

گلایه‌ها و شکایت های یک خط در میان پیشکسوتان ورزش خراسان که تا پیش از عید نوروز به صورت جسته و گریخته شنیده می‌شد حالا به صحبت های روزانه آنها تبدیل شده، مربیان و ورزشکاران از سوء مدیریت کلافه شدند و از همه عجیب تر مدیران سطح بالای استان هم در نشست های تخصصی با مدیران رسانه به صورت شفاف نقدها را در خصوص عملکرد آقای مدیرکل شنیده اند اما انگار سرنوشت ورزش خراسان رضوی برای احدی اهمیت ندارد.

سکوت اعضای مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در خصوص عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان نیز بسیار بحث برانگیز است، در حالی که در ادوار گذشته آنها با کوچکترین اقدامی با مصاحبه های پر تعداد گلایه های خود را در رسانه ها مطرح می کردند حالا دریغ از یک اعتراض ساده و معمولی به همین دلیل با قاطعیت می توان گفت که اوضاع ورزش خراسان رضوی به شدت نگران کننده است چون این حوزه برای هیچ کسی دیگر اهمیت ندارد چرا که اگر غیر از این بود یک نفر هاشمی جواهری را برای ارائه توضیحات فرا می خواند که چه به حال و روز ورزش آمده که برای پیدا کردن یک موافق باید ساعت ها زمان بگذارید تا شاید یک نفر پیدا شود و از عملکرد جواهری رضایت داشته باشد.

با این شرایط تصور کنید هیئت های ورزشی که قرار است در آینده ای نه چندان دور انتخابات‌شان برگزار شود، با این فضا می توانند بدون ارائه توضیحات کافی هر آنچه مورد علاقه‌شان هست را به اجرا در آورند بدون اینکه واهمه ای از پاسخگویی داشته باشند.شگفت آور اینکه با تمام گردو خاکی که جواهری برای برکناری اصولی برپا کرد در موعد ثبت نام کاندیداهای هیئت فوتبال حتی نتوانست رقیبی سطح پایین! برای او بتراشد و مهندسی درستی برای انتخابات داشته باشد. موج بی اعتمادی به مدیرکل تا جایی بالا رفت که حتی منتقدان اصولی هم از نشستن و لابی با جواهری پرهیز کردند.

 به نظر می رسد دستگاه های نظارتی و مدیریتی استان خراسان رضوی در اقدامی فوری به این ماجرا ورود پیدا کنند تا حوزه ورزش از این سو مدیریت مفرط نجات پیدا کند و همچنان ورزش پایگاه اجتماعی مناسبی برای جوانان استان باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.