به گفته متا، این شرکت در حال بررسی یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز مستقل برای اشتراکگذاری بهروزرسانیهای متنی است. این شرکت معتقد است که فرصتی برای فضایی جداگانه وجود دارد که در آن سازندگان و شخصیتهای عمومی بتوانند بهروزرسانیهای به موقع درباره علایق خود را به اشتراک بگذارند.
متخصصان بازاریابی رسانههای دیجیتال، میگویند اپلیکیشنی که متا برای رقابت با توییتر درحال توسعه آن بوده است، در مراحل پایانی کار قرار دارد و میتواند در انتهای ماه ژوئن میلادی (اواسط تیرماه) منتشر شود. آنها ادعا دارند که متا با برخی از محتواسازان منتخب دیدار داشته است تا درباره ویژگیهای این شبکه اجتماعی جدید صحبت کند.
پلتفرم جدید متا که غیرمتمرکز خواهد بود، ظاهراً با پارامترهای فعلی شبکههای اجتماعی نظیر نام کاربری و رمزعبور کار میکند. محدودیت انتشار محتوای متنی در هر پست این پلتفرم ۵۰۰ نویسه خواهد بود که کمتر از پستهای اینستاگرام، اما بیشتر از پستهای اکانتهای معمولی توییتر است. در این سرویس جدید امکان بهاشتراکگذاری لینک، تصویر و ویدیوهای حداکثر پنج دقیقهای را هم خواهید داشت. در گزارشاتی که منتشر شده است، این پلتفرم شباهت زیادی به توییتر، بلواسکای و نمونههای مشابه دارد.
نظر شما