جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری کمتر ازیک ساعت در عملیات ضربتی ماموران خبر داد.

دستگیری قاتل فراری کمتر از یک ساعت در میناب

به گزارش قدس آنلاین، مهرداد مشوق جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان امروز اظهار کرد: در پی  وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل یک خانم  براثر چاقو در محله لب رودخانه واقع در شهرستان میناب و فراری شدن قاتل، شناسایی و دستگیری آن به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس محل اختفاء قاتل فراری را کمتر از یک ساعت شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی وی را در یک عملیات ضربتی و غافگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه سلاح سرد (چاقو) که آلات قتاله بود نیز کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه با بررسی سوابق قاتل مشخص شد که وی دارای چندین فقره سابقه نزاع ودرگیری و اخلال در نظم و امنیت عمومی شهروندان و تحت تعقیب پلیس بوده، اظهار داشت: قاتل پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه قتل را حالات روانی عنوان کرد.

سرهنگ مشوق اظهار داشت: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد قاتل حدود ۷ الی ۸ سال تنها در یک خانه ای در همسایگی منزل مقتول زندگی می کرده و والدین وی در یکی از کشورهای عربی حاشیه خلیج  فارس زندگی می کنند.   

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.