وزارت ورزش و جوانان با استفاده از تبصره تنفس، ترمیم هیات مدیره باشگاه استقلال را عقب انداخت و احتمالا با همین ترفند، جلوی تغییر فوری هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را هم می گیرد!

وزارت ورزش با تنفس، قربان زاده را خلع سلاح کرد!

به گزارش قدس آنلاین، رییس سازمان خصوصی سازی خیلی تلاش کرد هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را همین امروز در مجمع عمومی دو باشگاه تغییر دهد اما وزارت ورزش پس از آن که موفق به تعویق جلسه نشد، با استفاده از تبصره قانونی تنفس، ترمیم هیات مدیره را به یکشنبه هفته آینده موکول کرد.

امروز نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، وزارت اقتصاد و وزارت دادگستری به میزبانی وزارت ورزش دور هم جمع شدند تا به اصرار قربان زاده رییس سازمان خصوصی سازی اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را تغییر دهند.

وزارت ورزش و جوانان که با این کار مخالف بود، پس از آن که قربان زاده گزینه های پیشنهادی خودش برای عضویت در هیات مدیره باشگاه استقلال را معرفی کرد، با استناد به تبصره تنفس، ترمیم هیات مدیره را چند روز عقب انداخت.

احتمالا وزارت ورزش همین ترفند قانونی را در خصوص باشگاه پرسپولیس هم پیاده می کند.

حالا وزارت ورزش فرصت دارد از طریق رایزنی با نهادهای بالادستی، اعضای پیشنهادی رییس سازمان خصوصی را جذب یا وتو کند و هیات مدیره را به سمت چیدمان دلخواه خود ببرد.

طبق توافق سه وزارت خانه ورزش، اقتصاد و دادگستری که عضو مجمع هستند، انتخاب دو عضو از ۵ عضو هیات مدیره جدید با وزارت ورزش و انتخاب ۳ عضو دیگر با وزارت اقتصاد است که این وزارتخانه هم اختیار خود را به حسین قربان زاده رییس سازمان خصوصی سازی تفویض کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.