فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سرکرده باند سارقان مسلح و پنج نفر از عوامل اصلی سرقت‌های مسلحانه در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی در شهرستان ایرانشهر خبر داد. 

 سرکرده باند سارقان مسلح در ایرانشهر زمین گیر شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار دوستعلی جلیلیان اظهارداشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه منزل، خودرو، موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه در ایرانشهر، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و فنی و با بهره‌گیری از شیوه‌های خاص پلیسی موفق شدند سرکرده اصلی باند سارقان مسلح و پنج نفر از همدستانش که همگی به صورت مسلحانه اقدام به سرقت می‌کردند را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: با تحقیقات میدانی و انجام کار اطلاعاتی، مخفیگاه سارقان شناسایی و پس از رصد و پایش لحظه‌ای اقدامات اعضای این باند، در نهایت سرکرده اصلی و پنج نفر از همدستانش در یک عملیات پیچیده و غافلگیرانه پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان مسلح سه قبضه سلاح کلاش، ۲ قبضه سلاح کلت کمری، هشت تیغه خشاب و ۱۱۱ عدد فشنگ جنگی کشف و در بازجویی‌های اولیه به ۲۰ فقره سرقت مسلحانه منزل، خودرو، موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه اعتراف که تحقیقات تکمیلی پلیس همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.