مجموعه آثار هوشنگ مرادی کرمانی در قالب کتاب «بقچه» که شامل قصه‌های کوتاه و بلند این نویسنده است به‌تازگی توسط انتشارات معین منتشر و راهی بازار نشر شده است.

برای علاقه‌مندان به آثار نویسنده قصه‌های مجید/ «بقچه» هوشنگ مرادی کرمانی در بازار نشر

به گزارش قدس آنلاین، مجموعه آثار هوشنگ مرادی کرمانی در قالب کتاب «بقچه» شامل قصه‌های کوتاه و بلند این نویسنده به‌تازگی توسط انتشارات معین منتشر و راهی بازار نشر شده است.

مسئولان انتشارات معین می‌گویند با توجه به این‌که سال‌ها توسط مخاطبان با این‌درخواست روبرو می‌شدند که به‌عنوان ناشر آثار هوشنگ مرادی کرمانی دوره کامل آثار این‌نویسنده را منتشر کنند، اقدام به چاپ این‌مجموعه دوجلدی کرده‌اند.

«بقچه» قصه‌های کوتاه و بلند با هزار و ۷۵۵ صفحه در دو مجلد چاپ شده که یک‌جلد آن مربوط به داستان‌های کوتاه و جلد دیگر مربوط به داستان‌های بلند مرادی کرمانی است. 

«بقچه» شامل داستان‌های بلند با قیمت 442,000 تومان و «بقچه» شامل داستان‌های کوتاه با قیمت

467,500 تومان برای علاقه‌مندان به خواندن آثار مرادی کرمانی عرضه شده است.

هوشنگ مرادی کرمانی کتاب‌های زیادی برای کودکان و نوجوانان نوشته و شماری از این‌ها اقتباس سینمایی و تلویزیونی هم شده‌اند. قصه‌های مجید، خمره، مثل ماه شب چهارده، تنور و مهمان مامان بخشی از عناوین داستان‌های اوست که به پهنه تصویر و پرده سینما راه یافته‌اند.

آخرین کتاب این نویسنده «قاشق چای خوری» نام داشت که در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شد. مدیر نشر معین که معمولا آثار مرادی کرمانی را منتشر می‌کند این اثر را کتاب خداحافظی مرادی کرمانی با دنیای نویسندگی خواند و از قول وی گفت: این کتاب آخرین کارم است و بعد از آن می‌خواهم قلم را ببوسم و کنار بگذارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.