رئیس هیات مدیره باشگاه سایپا نسبت به شکایت این باشگاه از شمس آذر قزوین توضیحاتی ارائه داد.

ابوالقاسم پور: روش‌های باشگاه شمس آذر دیگر نخ نما شده است

به گزارش قدس آنلاین، ابوالقاسم پور در خصوص شکایت این باشگاه از باشگاه شمس آذر قزوین اعلام کرد: مدارک و مستندات لازم تحویل کمیته محترم انضباطی فدراسیون شده و باشگاه سایپا مصرانه در این مورد پیگیر است.

رئیس هیات مدیره باشگاه سایپا ضمن بیان مطلب فوق به روابط عمومی این شرکت گفت: انتظارمان از کمیته انضباطی فدراسیون این است که این مورد مهم را شامل مرور زمان نکرده و در اولین فرصت ممکن به این مساله پرداخته شود. چراکه اعتقاد کامل داریم بازیکن شمس آذر بازیکن غیر مجاز بوده و در صورت کسر امتیازات لازم این باشگاه از حضور در رقابتهای فصل آینده لیگ برتر محروم خواهد شد.

وی ادامه داد: متاسفانه مدیرعامل محترم باشگاه شمس آذر در مصاحبه دیروز خود از روش فرار رو به جلو استفاده کرد و لازم است متذکر شویم که باشگاه سایپا از قدمتی طولانی در لیگ فوتبال ایران برخوردار است که دیگر نیاز به دست اندازی به روش های نخ نما شده نداشته باشد و مدارک و مستندات این باشگاه به قدری کامل و جامع است که قطعا نیازی به مدارک دیگری وجود ندارد.

وی در پایان اشاره کرد : امیدوارم ارکان مختلف فدراسیون فوتبال به فوریت در این موضوع مهم ورود نموده و از تضییع حقوق چند ده هزار کارگر شریف مجموعه خودرو سازی سایپا جلوگیری کنند.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.