مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: تخلف بازیکن شمس‌آذر قزوین واضح است، با این وجود هر تصمیمی کمیته انضباطی بگیرد به آن احترام می‌گذاریم.

مدیرعامل سایپا: تخلف بازیکن شمس‌آذر واضح است؛ به رای کمیته انضباطی احترام می‌گذاریم

به گزارش قدس آنلاین، مهدی حسینی‌پور پس از برگزاری جلسه کمیته انضباطی در خصوص تخلف منتسب به باشگاه شمس ‌آذر، اظهار کرد: موضوعاتی از سوی باشگاه سایپا درمورد پرونده مذکور در جلسه مطرح شد و منتظر رای هستیم که قرار است طی دو روز آینده صادر شود. دوستان در کمیته انضباطی با نگاه خاص خود تصمیم درست را خواهند گرفت و هر تصمیمی بگیرند به آن احترام می گذاریم.

وی افزود: براساس مفاد و دستورالعمل‌هایی که موجود است این بازی باید ۳ بر صفر شود، اما اینکه چگونه این تصمیم گرفته شود را نمی‌دانم و از پیش قضاوت نمی‌کنم.

مدیرعامل باشگاه سایپا اضافه کرد: از حقوق باشگاه سایپا دفاع خواهیم کرد. این حق سایر تیم‌های فصل گذشته لیگ دسته اول هم بوده و اگر مشکلی دارند از حق باشگاه خود دفاع کنند. ما چندی پیش متوجه این موضوع شدیم که سایپا از بازیکنی استفاده کرده که کارت پایان خدمت جعلی داشته است. از این موارد در فوتبال ما بوده و در آینده هم خواهد بود.

حسینی‌پور گفت: تمام مواردی که گفته می‌شود، یک تصور است و باید منتظر قانون و نظر کمیته انضباطی ماند. چیزی که محرز شده این است که آن بازیکن خاص تخلف کرده است. دوستان سازمان لیگ هم در جلسه بودند و اگر موضوعی وجود دارد می‌توانید از آنها سوال کنید.

مسوولان ساپیا در خصوص سیدمجتبی حسینی بازیکن تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین ادعایی را مطرح کرده‌اند که بر اساس گفته‌های شهاب زندی مدیرعامل این باشگاه کارت پایان خدمت وی به سازمان لیگ ارائه شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.