با حضور رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه از منشور عفاف و حجاب در مشهد رونمایی شد.

رونمایی از منشور عفاف و حجاب در مشهد

به گزارش قدس خراسان، حسن عبدلیان پور در حاشیه آیین رونمایی از منشور عفاف و حجاب اظهار کرد: ما همواره در مرکز وکلای قوه قضائیه بحث عفاف و حجاب را بعنوان یک دستور مهم الهی در مرکز وکلا مورد توجه و رصد قرار می‌دهیم.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه افزود: ما در مرکز وکلای قوه قضائیه و موضوع عفاف و حجاب را پایش و نظارت می‌کنیم که این موضوع مهم شرعی، اخلاقی، اسلامی و انسانی به نحو ویژه‌ای مورد توجه قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: وکلا و کارشناسان رسمی مرکز وکلای قوه قضائیه خود را مکلف به رعایت اصول اخلاقی و شرعی و قانونی می‌دانند و در بستر خانواده هم این افراد که از افراد ممتاز جامعه هستند، خود را موظف به اصول حافظ خانواده از جمله حجاب و عفاف می‌دانند و قانون حجاب را رعایت می‌کنند.

عبدلیان پور با اشاره به اینکه منشور عفاف و حجاب توسط نخبگان مرکز وکلا تدوین شده است اظهار امیدواری کرد با توجه به اینکه این منشور در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام رونمایی شده است همه‌ی ما توفیق رعایت دستورات الهی و پایبندی به آن را بیش از پیش داشته باشیم.

رئیس مرکز وکلا و کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به اتفاق معاونان مرکز، از نمایشگاه پژوهش محور بانوان نخبه محجبه که توسط مرکز وکلا خراسان رضوی تهیه شده بود بازدید کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.