انتخابات

فرماندهی انتظامی کوهسرخ در حاشیه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی عنوان کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش رضایتمندی شهروندان، طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و پرخطر توسط فرماندهی انتظامی شهرستان به اجرا در آمد.

 اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کوهسرخ

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ حسین یزدانی با بیان اینکه مواد مخدر تهدید نرم دشمن علیه جوانان است، گفت: دشمن به وسیله مواد مخدر می‌خواهد جلوی پیشرفت، تفکر و تدبر جوانان را بگیرد.

وی افزود: طی هماهنگی و همراهی تنگاتنگ بین مقام قضایی و فرماندهی انتظامی با اشراف اطلاعاتی در این طرح ضربتی ۲۴ نفر معتاد از سطح شهرستان جمع‌آوری شدند.

فرماندهی انتظامی کوهسرخ با اشاره به اینکه با هماهنگی‌های صورت گرفته این معتادان به کمپ‌های ترک اعتیاد شهرهای کاشمر، ریوش و مشهد معرفی شدند، اظهار کرد: چنین طرح‌های امنیتی تا پایان سال ادامه داشته و پلیس برای امنیت و آرامش مردم با تمام توان، شبانه‌روز تلاش خواهد کرد.

وی خط قرمز پلیس را امنیت مردم دانست و بر برخورد جدی با موادفروشان و معتادان تأکید کرد و گفت: در راستای برخورد با معتادان متجاهر، سارقان، موادفروشان و  سایرین طی اقدامات شبانه‌روزی تلاش می‌کنیم.

فرماندهی انتظامی شهرستان کوهسرخ تصریح کرد: هرچه در توان داریم را برای خدمت به این مردم بزرگوار و ایجاد امنیت به کار گرفته‌ایم.

یزدانی خاطرنشان کرد: برابر مطالبات و دغدغه‌های شهروندان مبنی بر پاکسازی چهره شهر از حضور خرده‌فروشان مواد مخدر و نیز معتادان متجاهر، برخورد قاطع و همه جانبه با مخلان امنیت و آسایش مردم به عنوان یکی از اولویت‌های مأموریتی در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از سرقت‌های خرد به معتادان مربوط می‌شود، گفت: مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزمی همگانی است.یزدانی خاطرنشان کرد: خانواده بستری مناسب برای جلوگیری از گرایش جوانان به اعتیاد است. اگر جوانان نسبت به عواقب آسیب‌های اجتماعی آگاه باشد، به سمت و سوی این آسیب‌ها نخواهند رفت.

وی همچنین اعتیاد را عامل بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و نابسامانی‌های خانوادگی و فردی برشمرد و تصریح کرد: مواد مخدر تهدید نرم دشمن علیه جوانان جامعه است، دشمن به وسیله مواد مخدر می‌خواهد جلوی پیشرفت، تفکر و تدبر جوانان را بگیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کوهسرخ در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی مردم در اجرای این طرح یادآور شد: چنین طرح‌های امنیتی تا پایان سال ادامه داشته و پلیس برای امنیت و آرامش مردم با تمام توان، شبانه‌روز تلاش خواهد کرد.شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک مخلان نظم و امنیت عمومی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.