معاون راهداری خراسان‌شمالی گفت: ۲۶۸ دستگاه ماشین آلات راهداری در خراسان‌شمالی طی ۳ ماه نخست امسال با ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار تعمیر و نگهداری شد.

 ۵۰ درصد ناوگان ماشین‌آلات راهداری خراسان‌شمالی فرسوده است

به گزارش قدس آنلاین، صبح امروز حامد معروف، معاون راهداری خراسان‌شمالی با اشاره به تعمیرات اساسی ۴۳ دستگاه ماشین آلات راهداری اظهارکرد: ۲۶۸ دستگاه ماشین آلات راهداری در این اداره‌کل موجود است که از این تعداد ۱۱۱ دستگاه ماشین آلات سنگین، ۱۱۳ دستگاه نیمه سنگین، ۴۴ دستگاه سبک بوده و ۲ دستگاه نیز از رده خارج شده است.

وی با بیان اینکه ۵ دستگاه ماشین آلات در حال اورهال و بازسازی است، در خصوص وضعیت فرسودگی ناوگان ماشین آلات راهداری خراسان‌شمالی گفت: عمر متوسط این ناوگان ۲۴.۱ سال و میزان فرسودگی ۴۹.۶ درصد است.

معاون راهداری خراسان‌شمالی افزود: در سال جاری، خرید یک دستگاه لودر، یک دستگاه بیل مکانیکی و ۲ دستگاه تریلی کشنده برای کاهش فرسودگی ناوگان ماشین آلات، در دست اقدام قرار گرفت.

وی ادامه داد: اورهال، تعمیرات و نگهداری ماشین آلات برای خدمات رسانی بیشتر به مسافران و رانندگان جاده ای امری ضروری است و در تمام ایام سال برای استفاده مناسب در فصول مختلف انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.